חילופי דורות: סלובניה הביסה 72:92 את ספרד ועלתה לגמר

נבחרת סלובניה
נבחרת סלובניה | אתר רשמי

יורובאסקט 2017: ילד הפלא לוקה דונצ'יץ' סיים עם כמעט טריפל דאבל (11 נק', 12 ריב', 8 אס') מול אלופת אירופה. היריבה בגמר: רוסיה או סרביה

(גודל טקסט)

העולם שייך לצעירים: ילד הפלא של הכדורסל האירופי לוקה דונצ'יץ' נתן עוד הצגה וסלובניה הביסה 72:92 את אלופת אירופה ספרד בחצי גמר יורובאסקט 2017. הגארד בן ה-18 של ריאל מדריד, שכבר הסתמן ככוכב האליפות,  סיים עם 11 נקודות, 12 ריבאונדים ושמונה אסיסטים והעלה את קבוצתו לגמר מול רוסיה או סרביה שישחקו ביניהן מחר (שישי).

הסלובנים שעלו מושלמים מהבית המוקדם עלו ל-0:8 באליפות ופשוט התעללו בכוכבים כמו האחים גאסול, האחים הרננגומס, ריקי רוביו וסרחיו יול. אנתוני רנדולף וגוראן דראגיץ' (15 כ"א) הוליכו נבחרת מהירה וקטלנית שברחה ליריבה כבר מהרבע הראשון, אבל רק ברבע השלישי ובזכות הגנת ברזל הצליחו לטפס ליתרון דו ספרתי (57:73) ורק הגדילו אותו עד הסיום.  

בחמשת המפגשים הקודמים בין הקבוצות (פעם אחת באליפות העולם וארבע פעמים ביורובאסקט) ניצחו הספרדים בארבעה משחקים. אלא שהפעם פאו גאסול (16 נק'), רוביו (13 נק') ומארק גאסול (12 נק')  רק היוו תפאורה להצגה של המועמדת מספר 1 לזכייה ביורובאסקט.



דונצ'יץ'. זה ילד זה? (אתר יורובאסקט 2017)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי