ג'ייק כהן: "נפלא לייצג מדינה כמו ישראל", קטש: "היה מרגש"

גל מקל ועודד קטש
גל מקל ועודד קטש | דני מרון

מאמן נבחרת ישראל, שערך בכורה, מרוצה לאחר 68:88 על אסטוניה במשחק הראשון במוקדמות אליפות העולם: "לא ניהלתי את המשחק על פי צעירים או מבוגרים". בר טימור: "כיף לחזור לנבחרת"

(גודל טקסט)
 "נבחרת ישראל זה אחר וזה מיוחד", כך סיכם עודד קטש את הניצחון במוקדמות אליפות העולם על אסטוניה בהופעת הבכורה שלו כמאמן הנבחרת. "זה מאוד מוזר לאמן בתחילת קמפיין ללא משחקי הכנה. התבלבלנו בחצי הראשון. ההפסקה הייתה טובה לנו ובאה בזמן כי החצי הראשון היה סוג של משחק הכנה עבור כולנו".


העתיד
: "אי אפשר בארבעה ימים להכניס דברים מיוחדים. ביקשתי מהשחקנים שנעשה את מה שתרגלנו בימים הבודדים שהיו לנו. הרגשתי שיש לנו מספיק יכולות מבחינה התקפית. אני מאוד שמח על המחויבות של האוול. זה לא משנה אם הוא מתאזרח, נבחרת זה משהו מיוחד ומרגש. זה אחר כי אתה משחק בשביל מדינה שלמה וזו לא קבוצה כזו או אחרת. היו כאן אוהדים של כל הקבוצות".



קטש המשיך: "אני גאה בשחקנים ובגישה שלהם ואני מאוד שמח ומרוצה. צעירים? לא ניהלתי את המשחק על פי צעירים או מבוגרים. אני מאוד גאה בכולם. הנוכחות של אבי הייתה חשובה. תמיר עלה ושינה את המומנטום. אני מרוצה מכולם ויכול לציין כל אחד".


ג'ייק כהן סיכם: "אני מאוד שמח. זו סיטואציה קשה כי היו לנו רק כמה ימי הכנה. אני גאה בבחורים זה לא היה קל והצלחנו לנצח. הייתה אנרגיה טובה וכולם היו חיוביים. זה נפלא לייצג מדינה כמו ישראל. השתפרנו ככל שהמשחק התקדם. אסטוניה נבחרת טובה וחכמה. התחלנו להתרגל וללמוד אחד את השני וזה מאוד חשוב כי יש לנו משימה קשה מאוד ביום שני מול יוון".


שון דוסון אמר בסיום: "שמרנו כמו שרצינו, יישמנו את תכנית המשחק שלנו וניצחנו. יש לנו סגל שבו כל אחד יכול לתרום ולשחק ואין מי שבולט מהאחר, זה הקטע של הנבחרת. בכל שלב במשחק מישהו נותן יותר. אני לא חושב שהנבחרת מוציאה ממני יותר מהרגיל, אלא כל שחקן צריך לתת את הכל. חשוב לנו לייצג את המדינה ושמח שעשינו זאת כמו שצריך. יוון נבחרת יותר קשוחה ויש לנו עוד כמה ימים להתכונן אליה".


בר טימור סיכם בסיום: "נראינו יותר טוב במחצית השנייה מאשר בראשונה ואני שמח על כך. אישית , כיף לחזור לנבחרת, בלי קשר לפציעה שהייתה לי. היה לנו חוב קטן מהקיץ, והראינו שאנחנו בדרך הנכונה. המשחק נגד יוון יהיה סרט אחר", סיכם הרכז.


 "הייתה אנרגיה טובה". שחקני נבחרת ישראל חוגגים מול אסטוניה (דני מרון)


ריצ'ארד האוול היה השחקן המצטיין של הכחולים – לבנים כשתרם בכל הפרמטרים עם 19 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. הסנטר של הפועל ירושלים היה אמור להיאבק על משבצת המתאזרח עם ג'ו אלכסנדר ואתמול הוא הוכיח שמקומו בסגל מגיע בזכות כשניפק הופעה מרשימה. גם שון דוסון, השחקן בעל מספר ההופעות השני בטיבו בנבחרת, בלט לטובה כשסיים עם 13 נקודות וארבעה ריבאונדים.


בנבחרת מסתכלים כעת עם הפנים קדימה לעבר המשחק הבא כשביום שני הם יתארחו בכרתים למשחק לא פשוט נגד יוון. היוונים יקבלו להתמודדות נגד ישראל את שחקניה המקומיים של פנאתנייקוס – ניק קלאתס, יאן וויוקאס ותנאסיס אנטטוקומפו – ובנבחרת מבינים כי מדובר במשוכה יותר קשה מאסטוניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי