דייויד בלאט וסימונה פיאניג'אני מועמדים לאימון מילאנו

דייויד בלאט
דייויד בלאט | טוויטר

רפשה עשוי לסיים את דרכו בשל ההדחה הצפויה בחצי גמר הפלייאוף מול טרנטו, ולפי הדיווחים באיטליה הקבוצה מעיר האופנה כבר סימנה את המועמדים להחליפו בתפקיד

(גודל טקסט)
ארמאני מילאנו הפסידה אתמול (ראשון) טרנטו ונפלה ל-2:0 בסדרת חצי הגמר למרות יתרון הביתיות. מעמדו של המאמן יסמין רפשה מעורער וכלי התקשורת באיטליה מדווחים שמאמן דרושפאקה דייויד בלאט ומאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני מועמדים להחליפו.


הקבוצה האיטלקית חווה כבר מספר עונות מאכזבות תחת המאמן הקרואטי הוותיק (55) למרות השקעות כספיות גדולות ואת עונת היורוליג החולפת סיימה במקום ה-16 האחרון עם שמונה ניצחונות בלבד מ-30 משחקים, מה שככל הנראה חרץ את גורלו של רפשה במועדון. כזכור, לפני כחודשיים פרסמנו כאן לראשונה שגם פיני גרשון נמצא ברשימות של הקבוצה מעיר האופנה.




בלאט יפתח היום (שני, 20:00, ספורט2) את סדרת חצי גמר הפלייאוף מול אלופת היורוליג פנרבחצ'ה ומאמנה המעוטר ז'ליקו אוברדוביץ', אבל גם אםיזכה באליפות ככל הנראה לא ימשיך בדרושפאקה בעונה הבאה כיון שהקבוצה לא תשחק ביורוליג וגם תקציבה יקטן בשל עזיבת הספונסר הראשי, "דוגוש".


סימונה פיאניג'אני אומנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת בהפועל ירושלים, אך כלל לא בטוח שיישאר. הקבוצה מהבירה לא תשחק אף היא במפעל הבכיר ביבשת ולפי פרסומים בימים האחרונים המאמן האיטלקי עשוי לעזוב.




סימונה פיאניג'אני. בדרך חזרה לאיטליה? (אודי ציטיאט)סימונה פיאניג'אני. בדרך חזרה לאיטליה? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי