כארם משעור בספק למשחקה של מכבי ת"א מול אולימפיאקוס

כארם משעור
כארם משעור | עדי אבישי

הפורוורד שנקע את קרסולו עדיין לא בכושר משחק. טיוס: "מדובר בקבוצת יורוליג טיפוסית. יהיה משחק מהנה עם אווירה אדירה". מייקל רול: "נבוא יותר מרוכזים מההתחלה ונהיה יותר אגרסיביים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ואולימפיאקוס הן שתיים מארבע הקבוצות הבלתי מנוצחות עד כה ביורוליג (יחד עם ריאל מדריד וחימקי מוסקבה), אך הנתון הזה יבוא לסיומו הערב (שלישי, 21:00) עבור אחת מהן כשהצהובים יארחו את היוונים.

במכבי תל אביב רוצים להמשיך במומנטום החיובי מפתיחת העונה אך יודעים כי הפעם תתייצב מולם יריבה חזקה יותר מבאמברג הצנועה ובאסקוניה החבולה.

למרות שמדובר בקבוצה חזקה מאוד עם אופי לוחמני, במועדון מסרבים להתייחס למשחק הערב כאל מבחן והצהרת כוונות, אך גם הם מבינים שניצחון על סגנית אלופת אירופה ועליה למאזן 0:3 יגבירו את הציפיות מהם, בעיקר לאור השנתיים האחרונות. במכבי ינסו לנצל את חסרונו של ואסיליס סאפנוליס הפצוע שייעדר מההתמודדות, אך גם בלעדיו, טוענים הצהובים, יש לאולימפיאקוס מספיק כלי נשק מסוכנים. גם ונג'ליס מנצאריס וגיורגוס פרינטזיס בספק.

רול
רול. מוכן לאדומים (עדי אבישי)

הצהובים צפויים להגיע למשחק בסגל חסר משלהם כשהשתתפותו של כארם משעור מוטלת בספק. אחרי שנקע את קרסולו בתחילת השבוע שעבר, הציפיה היתה שהפורוורד ישוב להתאמן לאחר מספר ימי מנוחה אך חזרתו למגרשים עדיין מתעכבת. משעור החל להתאמן כעת עם הקבוצה, אך הוא לא נמצא בכושר משחק והצוות המקצועי יחליט אם לשתפו רק בסמיכות למשחק.

"אנחנו מגיעים מוכנים לאולימפיאקוס", הכריז מייקל רול לקראת ההתמודדות, "הם קבוצה טובה מאוד ואנחנו עשינו הכנה טובה וננסה להוציא את זה לפועל מולם. נבוא יותר מרוכזים מההתחלה ונהיה יותר אגרסיביים. אולימפיאקוס קבוצה טובה מאוד כך שנצטרך לתת את כל מה שיש לנו ולשחק חזק על המגרש".

"האם ניצחון יהיה הצהרת כוונות? אנחנו באים לכל משחק בפני עצמו. נשחק הכי חזק שאנחנו יכולים. כמובן שאנחנו מקווים לנצח וזה מה שננסה לעשות. אולימפיאקוס היא יותר מרק ספאנוליס. הם קבוצה טובה מלמעלה עד למטה. יש להם שחקנים חדשים שלא שיחקו שם בשנה שעברה לצד הרבה שחקנים שממשיכים. התכוננו אליהם ואנחנו מקווים שנתמודד איתם מתחילת המשחק".

טיוס. רוצה להמשיך להשתפר
טיוס. רוצה להמשיך להשתפר (עדי אבישי)

אלכס טיוס הוסיף: "אולימפיאקוס קבוצה נהדרת. היא מאוד מאומנת, קבוצת יורוליג טיפוסית. בשני המשחקים שלנו השתפרנו ביורוליג וכעת אנחנו מתמקדים בהשתפרות מיום ליום. לא משנה מי היריבה זאת יריבה קשה, אבל נהיה מוכנים לקראתה. כל קבוצה ביורוליג היא יריבה קשה וטובה, אבל אנחנו משתפרים כל הזמן ובאים לנצח. כל משחק הוא חשוב עבורנו, אנחנו באים לנצח כל משחק. יהיה משחק מהנה עם אווירה אדירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי