יורוליג: דונצ'יץ' שוב כיכב, ריאל מדריד עדיין מושלמת

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | טוויטר

הבלאנקוס חגגו עם 66:87 מול ז'לגיריס קובנה והפלא הסלובני שוב גנב את ההצגה עם 22 נקודות ותשעה כדורים חוזרים. חימקי הפסידה לראשונה העונה, ואילו מילאנו השיגה ניצחון בכורה על ברצלונה

(גודל טקסט)
בזמן שמכבי תל אביב התקשתה בבלגרד מול הכוכב האדום, המחזור הרביעי יצא היום (חמישי) לדרך עם שלושה משחקים. במוקד: ריאל מדריד כתשה את ז'לגיריס קובנה והיא עדיין מושלמת, כמו גם אולימפיאקוס שהנחילה לחימקי מוסקבה הפסד ראשון. ברצלונה סידרה למילאנו ניצחון בכורה ביורוליג.


 


ז'לגיריס קובנה – ריאל מדריד 87:66
הבלאנקוס נותרו מושלמים גם אחרי הטיול לקובנה כשהמארחת ספגה את ההפסד השני שלה. החבורה של פאבלו לאסו לחצה על הגז ברבע השני, פתחה פער מבטיח שנשמר לסיום. לוקה דונצ'יץ' להט עם 22 נקודות, תשעה כדורים חוזרים, שלושה אסיסטים ב-25 דקות. פקונדו קמפאצו הנהדר תרם 12, בדיוק כמו גוסטבו איוון. קווין פאנגוס בלט אצל המפסידה עם 20 נקודות וחמישה אסיסטים.


אולימפיאקוס – חימקי מוסקבה 75:92

שתי הקבוצות עם המאזן המושלם ערב המחזור נפגשו בפיראוס, וידם של היוונים הייתה על העליונה. אחרי שגברו על מכבי תל אביב המשיכו האדומים באותה מגמהוהראו עליונות בכל שלבי המשחק. ואסיליס ספאנוליס שוב לא התלבש, ובהיעדרו היה זה ניקולה מילוטינוב שתפר 17 נקודות ומאה אחוז לטווח שתי הנקודות (שמונה משמונה). גיורגיוס פרינטזיס תרם 15 משלו והשיוט לניצחון הרביעי ברציפות במפעל היה קליל.


ספאנוליס
ספאנוליס. התגברו על חסרונו (AFP)


מילאנו – ברצלונה 74:78
המילאנזים השיגו ניצחון בכורה העונה ביורוליג דווקא מול הבלאוגרנה הגאים, וסימונה פיאניג'אני יכול לחגוג. דווקא האורחת פתחה טובה בהנהגת חואן קרלוס נבארו, שסיים סה"כ עם 15 נקודות, אך ברבע השני התעשתה מילאנו ולהפסקה ירדו שתי הקבוצות בשוויון 39. המארחת חסרה את אנדרו גאודלוק, ובהיעדרו היה זה ג'ורדן תיאודור שבלט עם 19 נקודות. גם מנטאס קנייטיס השפיע רבות על התוצאה עם 14 נקודות ושש מתשע מטווח שתי הנקודות. המשחק התנקז לדקות אחרונות מותחות, שבסופן יצאה מילאנו עם הניצחון הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי