ספאחיה: "היו רגעים שלא זהיתי את הקבוצה, זה הרג אותנו"

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | דב הליקמן

מכבי תל אביב רשמה הפסד שני ברציפות ביורוליג, הפעם 87:84 לכוכב האדום בלגרד, והמאמן הסביר: "אנחנו הפסדנו את המשחק יותר מאשר הם ניצחו אותו. לחץ בגלל ההפסד? אני בלחץ כי אני מאמן מכבי תל אביב"

(גודל טקסט)
אחרי פתיחת עונה מרשימה, מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) הפסד שני ברציפות ביורוליג, הפעם 87:84 אצל הכוכב האדום בלגרד. בסיומה של דרמה גדולה, ובדיוק כמו מול אולימפיאקוס, הצהובים נותרו חסרי אונים מול הכוכב האדום.


טיילור רוצ'סטי, שזוכר בצורה רעה את התקופה שלו ביד אליהו, ירה ללא הכרה עם 22 נקודות מול האקסית ונתן לנבן ספאחיה חומר למחשבה לקראת ההמשחק. דשון תומאס בלט אצל הצהובים עם שיא קריירה ביורוליג, של 28 נקודות, אך האורחת לא עמדה מול מטח השלשות בבלגרד והיא תנסה לצאת מהתקופה הרעה ביורוליג במחזור הבא מול ארמאני מילאנו. 


 


ספאחיה המאוכזב אמר בסיום: "אני חושב ששיחקנו טוב ב-20 הדקות המשחקים. הרבע השלישי היה אסון, וקשה לי להבין את הדרך שבה ביצענו טעויות. אולי זה קשור לחוסר ניסיון, אבל לפעמים היה נראה שזו קבוצה אחרת לגמרי על הפרקט ולא זהיתי אותה. אנחנו לומדים ומתקדמים מהטעויות שאנחנו עושים. העיתונאים שואלים מה שהם רוצים, אבל אני מתעסק בכדורסל ולא בצורה שאנחנו משחקים רק ברבע כזה או אחר"


אכזב. פייר ג'קסון (דב הליקמן) 


מאמן הצהובים סיכם: "שחקנים חדשים מתקשים לייצר המשכיות לאורך המשחק ובין משחק למשחק. אנחנו הפסדנו את המשחק הרבה יותר מאשר הכוכב האדום ניצחה, זה הרג אותנו. שיחקנו בשבילנו וגם בשבילם. ההגנה שלנו הייתה טובה, אך ויתרנו על הכדורים החוזרים. לחץ? אני לא מרגיש לחץ בגלל ההפסד, אלא לחץ כי אני מאמן מכבי תל אביב".


ג'ונה בולדן, שקלע 11 נקודות, הוסיף:
 "אני מרגיש טוב לגבי המשחק שלי, אבל לא הצלחנו לנצח ולכן זה מאכזב. בלי קשר לקריירה שלי ביורוליג, הניצחונות זה מה שחשוב. לא הייתה לי מוטיבציה מיוחדת מול הכוכב האדום בלגרד, אבל הגעתי באותה גישה לכל משחק. איבדנו כדורים רבים במחצית השנייה, ולכן פספסנו הזדמנויות לייצר סלים קלים יותר. מרבית השחקנים בסגל של מכבי תל אביב שיחקו בבלגרד, אבל היינו בטוחים שנשחק בפיוניר. זו הפעם הראשונה שלי באולם הזה, אני מתמודד בצורה טובה עם כל החלטה של צוות המאמנים".


איש המשחק של הצהובים, דשון תומאס שקלע 28 נקודות הוסיף: "זה היה קשה והיינו צריכים את הניצחון. היו לנו דברים קטנים שלא התחברו, עשינו הגנה וזריקות טובות אבל כשהמחצית השניה ככה אי אפשר לדעת. תודה לחברים לקבוצה שעזרו לי להגיע ל-28 נקודות". ג'ון דיברתולומיאו המאוכזב רק חתם: "הפסד קשוח ולא עשינו את הדברים שרצינו. לא השגנו עצירות וזאת הסיבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי