דיאנדרה קיין: שיחקנו ארבעים דקות כיחידה אחת וניצחנו

דיאנדרה קיין
דיאנדרה קיין | מכבי תל אביב

שביעות רצון גדולה במכבי תל אביב בזכות ה-69:77 היוקרתי על חימקי, בו בלטה הקבוצה באספקטים ההגנתיים. טיוס צפוי לנוח מול נס ציונה בעקבות פציעות קלות

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הובסה רק לפני שלושה ימים בידי אפס אנדולו, אך הצהובים הפגינו הרבה אופי לאחר שרשמו אמש ניצחון חוץ יוקרתי (69:77) על חימקי מוסקבה. במכבי הצהירו מיד לאחר המשחק נגד הטורקים שאסור להם להוריד את הראש ושכל משחק הוא בפני עצמו – ואתמול הם הוכיחו זאת עם ניצחון חשוב על יריבה שנחשבת לאחת הקבוצות החזקות במפעל.

תכנית המשחק של מכבי בהגנה הייתה לשתק את אלכסיי שבד, אולם בפן הזה נעשתה עבודה חלקית כשסגן מלך הסלים קלע 21 נקודות, אולם גם איבד שבעה כדורים. מלבד ההגנה האישית, הצהובים הצליחו לעצור את הרוסים על פחות משבעים נקודות עם 14 חטיפות ויעילות הגנתית מרשימה, כשרק שלושה שחקנים אצל המארחת קלעו בספרות כפולות וכששבעה שחקנים בלבד עלו על לוח הקלעים.

מי שלא היה שותף לחגיגה הוא ארטיום פראחוסקי שמקבל פחות קרדיט ככל שהעונה מתקדמת. הענק הבלארוסי פתח עד כה בכל משחקי היורוליג, אך ראה הפעם את איתי שגב עולה בחמישייה על חשבונו. הוא שותף למשך 5:41 דקות בלבד, הציג יכולת חלשה עם נקודה אחת ומינוס שלוש במדד והוחלף בחזרה מבלי לשוב למגרש. גם אלכס טיוס לא שותף לדקות רבות בשל פציעות קטנות מהן הוא סובל ובמכבי עשויים להעניק לו מנוחה במשחק הקרוב מול נס ציונה.


טיוס. צפוי לנוח השבוע בעקבות מספר פציעות קטנות (עדי אבישי)

בקבוצה נרשמה שביעות רצון גדולה מהניצחון, כשאפילו נבן ספאחיה חגג מעט: "כל ניצחון הוא חשוב, אבל הניצחון הזה היה מיוחד בגלל שהפסדנו בבית בעשרים נקודות", אמר המאמן, "הראנו המון אופי והתאמצנו על המגרש ואני מברך את השחקנים וכל הצוות. עשינו עבודה נהדרת הערב".

"שיחקנו הגנה קבוצתית נהדרת הערב", הוסיף פייר ג'קסון שכיכב עם 19 נקודות ו-6 אסיסטים, "היתה להם ריצה, אבל שיחקנו יחד והשגנו את העצירות שהיינו זקוקים להן. כולם רוצים לנצח ולא להפסיד וזה מאוד חשוב עבורנו. אנחנו מתייחסים לכל משחק באותו אופן".

דיאנדרה קיין סיכם: "אני מאוד גאה ושמח בקבוצה. המאמנים עשו עבודה נהדרת והחזיקו אותנו יחד אחרי ההפסד בעשרים הפרש בבית. השגנו ניצחון חוץ וזה היה מאוד טוב. המשחק מול חימקי היה חשוב עבורנו. שיחקנו ארבעים דקות כיחידה אחת וכקבוצה והשגנו את הניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי