צפו במכבי ת"א מגיעה לברצלונה: "יהיה קשה מול הקהל שלהם"

דשון תומאס וג'ונה בולדן
דשון תומאס וג'ונה בולדן | אתר רשמי

הצהובים מתכוננים לקרב מחר (חמישי, 22:00) נגד הבלאוגרנה והקפטן שגב הוסיף: "נבארו? מכבדים אותו, אבל לא מרחמים על אף אחד". ספאחיה: "כל ניצחון נותן עוד ביטחון". אלונסו: "מכבי משחקת קשוח עם הגנה חזקה"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב נחתה הערב (רביעי) בספרד לקראת משחקה מחר ב-22:00 נגד ברצלונה במסגרת היורוליג.


הצהובים מגיעים להתמודדות לאחר שהביסו את נס ציונה בתחילת השבוע וכשבמחזור הקודם הם השיגו ניצחון חוץ יוקרתי על חימקי מוסקבה. כעת מצפה להם אתגר נוסף מול ברצלונה, כשלמרות מאזן 5:3 מדובר ביריבה חזקה.



"זה משחק חוץ מול הקהל הביתי שלהם כך שהולך להיות קשה", אמר דשון תומאס ששיחק לפני שנתיים אצל הקטלאנים, "בארסה היא קבוצה טובה הרבה יותר מאשר המאזן שלהם מראה. יהיה קשה, אבל ננסה להציג את הכדורסל שלנו. נכון שהם הפסידו, אבל בליגה הזאת כל קבוצה יכולה לנצח בכל ערב נתון, ככה זה העונה ביורוליג".


גם הקפטן איתי שגב דיבר לקראת המשחק והוסיף: "זה משחק מאוד חשוב ואנחנו והלכים לבוא לפה עם אותה אינטנסיביות כמו מול חימקי כדי לחזור עם ניצחון. נצטרך להיות אגרסיביים, הם קבוצה מאוד ממושמעת בהגנה". שגב התייחס גם לטקס שייערך לכבוד חואן קרלוס נבארו לכבוד עונתו העשרים במועדון: "זה מאוד מרגש לעלות ולשחק נגד אגדת כדורסל כזאת, אבל בסופו של דבר הוא יריב שלנו. אנחנו מכבדים אותו, אבל אנחנו לא מרחמים על אף אחד".



שגב ומשעור, הערב בברצלונה (באדיבות האתר הרשמי)


"ברצלונה אמנם לא יציבה בינתיים, אבל מדובר בקבוצה מאוד מוכשרת", אמר מאמן הצהובים נבן ספאחיה, "בשני המשחקים האחרונים הם שיחקו טוב נגד ולנסיה וניצחו. אני חושב שאנחנו מוכנים, אבל אני מקווה שנראה את זה על הפארקט. כל ניצחון נותן עוד ביטחון ואחרי כל משחק אנחנו יודעים עוד קצת על עצמנו. אני חושב שאנחנו קבוצה טובה שיכולה להתמודד מול כל יריבה, אבל כל משחק הוא גם סיפור חדש".


"נבארו אחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורסל", החמיא הקרואטי לגארד ברצלונה, "אני מכיר אותו שנים ושיחקתי נגדו פעמים רבות ואהיה  נרגש לראות אותו, לברך אותו ולהיות חלק מהחגיגה הזאת".


גם בברצלונה מגיעים דרוכים להתמודדות כשמאמן הקבוצה, סיטו אלונסו, התייחס בעיקר לחוזקות של היריבה אותה יפגשו מחר: "מכבי יריבה מאוד מסוכנת בשלב זה, יש להם חמישה ניצחונות והם משחקים טוב", אמר המאמן הספרדי, "זאת קבוצה שמשחקת קשוח, יש להם הגנה חזקה ושחקני פנים שלא מאפשרים סלים קלים. אנחנו חייבים להשתוות אליהם באינטנסיביות אם אנחנו רוצים לנצח. אנחנו צריכים גם לשחק חכם".


@MaccabitlvBC players in Barcelona. Great to be back @EuroLeaguepic.twitter.com/RTaiLHdwzx

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) November 22, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי