כספי: מוזר, מוציאים את הכיף מהמשחק בחלונות של פיב"א

עומרי כספי
עומרי כספי | עדי אבישי

שחקני ה-NBA נגד הפורמט הנוכחי של מוקדמות מונדובאסקט 2019, קפטן נבחרת ישראל: "יהיה קשה לראות את החבר'ה נאבקים בלי שאני איתם", פורזינגיס: "כנראה שהמשחקים לא יהיו ברמה גבוהה"

(גודל טקסט)

בסוף השבוע ייפתח קמפיין מוקדמות אליפות העולם בכדורסל 2019 ללא שחקני ה-NBA, שיצטרפו לנבחרותיהם רק בקיץ וגם יפספסו את החלון הבא שייערך בחודש פברואר 2018.

שחקני ה-NBA עצמם לא נלהבים לראות את חבריהם לנבחרת נאבקים על הכרטיס לטורניר היוקרתי בלעדיהם וחוששים שעד יוני לחלקם כבר לא יהיה על מה לשחק.

שחקן גולדן סטייט וקפטן נבחרת ישראל, עומרי כספי אמר: "זה מוזר. לא שחקני ה-NBA ולא שחקני היורוליג יהיו, ובמובן מסוים מוציאים את הכיף מהמשחק. יהיה קשה לראות את החבר'ה נאבקים בלי להיות איתם, אבל זה חלק מהמשחק".

הכוכב הלטבי של ניו יורק ניקס, קריסטפס פורזינגיס: "המשחקים בתחרות הזו כנראה לא יהיו ברמה גבוהה. לנבחרות הגדולות יש הרבה שחקנים ב-NBA וביורוליג והם לא יהיו. אבל אני יודע שמי שילבש את המדים של הנבחרת שלנו יעלה וישחק קשוח".

קריסטפס פורזינגיס. בטוח שלא תהיה רמה גבוהה (פיב
קריסטפס פורזינגיס. בטוח שלא תהיה רמה גבוהה (פיב"א, האתר הרשמי)

הגארד הספרדי של קליבלנד קאבלירס, חוסה קלדרון: "באופן כללי החלונות האלה באמצע השנה הם רעיון טוב, כדי שאנשים יוכלו ללכת ולראות את הנבחרות הלאומית שלהם בבית. זה הצד היפה בזה, אבל צריך לעשות כמו בכדורגל שכל השחקנים יכולים להגיע. מה שקורה עכשיו זה שכל אחד מושך את השחקנים לצד שלו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי