מייקל רול נפגע בכתפו, יחמיץ את המשחקים מול חולון ונהריה

מייקל רול
מייקל רול | עד אבישי

גארד הצהובים יקבל מנוחה, בקבוצה ינסו להכשירו לצסק"א בשבוע הבא. שביעות רצון מפרחוסקי אחרי הניצחון מול ולנסיה: "היה לו משחק מעולה, אנחנו זקוקים לו"

(גודל טקסט)

זה היה צמוד ולא קל, אבל מכבי תל אביב גרפה ניצחון נוסף ביורוליג עם 91:94 על ולנסיה שהעלה אותה למקום הרביעי בטבלה. הצהובים הכתיבו את קצב המשחק וכבר פתחו פער משמעותי בדקות האחרונות, אלא שריצה של האורחים בדקה האחרונה גררה מותחן בסיום ודפיקות לב בקרב יושבי ההיכל עד להבטחת הניצחון. לצד הניצחון עברו על ראשי הקבוצה לא מעט רגעים מורטי עצבים כמייקל שרול נפגע בכתפו במהלך ההתמודדות נגד הספרדים. בבדיקה נוספת הוחלט שרול לא יקח חלק בשני המשחקים הקרובים של הקבוצה מול הפועל חולון ועירוני נהריה, כדי להכשירו לקראת ההתמודדות הקשה מול צסק"א בשבוע הבא.


פייר ג'קסון (21 נקודות וארבעה אסיסטים) ודשון תומאס (20) נתנו את הטון במשחק והבטיחו את הניצחון עם פעולות חשובות במאני טיים, אך עיקר המחמאות הופנו בסיום לארט פרחוסקי שפתח את המשחק בסערה עם שמונה נקודות בחמש הדקות הראשונות וסיים את ההתמודדות ללא החטאה עם 5/5 מהשדה ו-4/4 מהקו.
 



הסנטר הבלארוסי היה אחד משחקני המפתח בהתמודדות כשבצוות המקצועי החליטו בשבועיים האחרונים לשחק עליו יותר בצבע ועבדו עם השחקנים על הזנת הסנטר בכדורים בפוסט. התוצאה? משחקו הטוב ביותר העונה שמהווה המשך בעקומת השיפור מהשבוע שעבר.
 

"היה לו משחק מעולה, אנחנו זקוקים לו", החמיא דשון תומאס להופעה של הסנטר, "הוא שיחק טוב בשני משחקי היורוליג האחרונים, אנחנו צריכים כוח כזה בצבע. הכל קשור לביטחון ואמונה בעצמך וזה מה שהוא עשה. אנחנו יודעים מה הוא מסוגל לעשות, הוא משחק ברמה הזאת כבר כמה שנים. הוא שיחק טוב בשני המשחקים האחרונים ואנחנו נמשיך לתת לו את הכדורים ולשחק עליו".
 

מייקל רול שסיים את המשחק עם שישה אסיסטים התייחס גם לכך שהקבוצה משחקת על הסנטר: "הוא מפלצת בצבע, עשינו עבודה טובה יותר בהפעלה שלו כשנתנו לו כדורים במקומות הנכונים והוא עשה עבודה טובה". ומה היה לפרחוסקי להגיד? "אני שמח שמתחילים לשחק עליי, עובדים איתי הרבה בימים האחרונים על הכנסת כדורים אליי כשאני בצבע. אני ממש מקווה שזה ימשיך".



ארטיום פרחוסקי. זכה לשבחים רבים מהשחקנים (עדי אבישי)
 

תומאס התייחס גם למשחק עצמו: "ולנסיה קלעו טוב, במיוחד משלוש, במשך כל הערב. זה מה שהשאיר אותם קרובים אלינו לדעתי. הובלנו בדו ספרתי, אבל הם חזרו בזכות השלשות. הגבנו כקבוצה, השגנו כמה עצירות שהיינו צריכים ועשינו מהלכים גדולים בהתקפה והשגנו את הניצחון". על היכולת הטובה שלו הוסיף הפורוורד: "זה היה משחק טוב, השחקנים שלצידי מצאו אותי במקומות הנכונים. היה לי משחק נהדר ולקחנו את הניצחון".


מייקל רול הוסיף: "שמרנו על הבית שלנו. ידענו שהם יבואו להילחם וזה בדיוק מה שהם עשו. נשארנו יחד כקבוצה והצלחנו לצאת מהמשחק הזה עם ניצחון. בדקה האחרונה איבדנו את הכדור כמה פעמים וזה פגע בנו, אבל ידענו להישאר חיוביים ולעצור אותם במהלך ההתקפי האחרון שלהם". 
 

כאמור, חדר ההלבשה בסיום המשחק היה במצב רוח מרומם. למרות הדרמה שהתפתחה בדקה האחרונה, הצהובים רשמו ניצחון משמעותי נוסף ובעקבות ההפסד של פנאתנייקוס לז'לגיריס, הקבוצה של ספאחיה עלתה למקום הרביעי בטבלה.


בשבועיים הקרובים מצפים למכבי שלושה מפגשים נגד צסק"א, פנרבחצ'ה והיוונים, אך במכבי מתרכזים כעת בצמד משחקי הליגה הקרובים הכוללים את הפועל חולון ביום ראשון ואת עירוני נהריה ביום שלישי. כארם משעור נרשם למשחק אתמול אך שוב לא דרך על הפרקט והוא מחפש עדיין הופעת בכורה ביורוליג ובינתיים הוא יתנחם בדקות משמעותיות יותר בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי