פייר ג'קסון: נשאר לנו טעם מר מההפסד לצסק"א מוסקבה

ג'קסון
ג'קסון | עדי אבישי

הרכז, שלא אהב את המחמאות לקבוצה הרוסית בטוויטר, מקווה להתאושש נגד פנאתינייקוס: "אנחנו מכבי, החג הזה הוא של מכבי וננסה להשיג ניצחון גדול השבוע". דיברתולומיאו ישמש כקפטן הזמני

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה הערב (שני) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק נגד פנאתינייקוס מחר (שלישי, 21:15). הצהובים המריאו הבוקר לאתונה וקיימו את האימון באולם "יורוהופס דום" השייך למיזם משותף של תיאו פאפאלוקאס ודימיטריס דיאמנטידיס. שתי אגדות העבר היווניות הקימו אקדמיה לשחקנים המקומיים הצעירים והאולם משמש אותם לצורך עבודה עם הכישרונות היוונים באיזור.

מכבי ת"א הגיעה להתמודדות עם מייקל רול שהחלים מהפציעה בכתפו, אך ללא איתי שגב שסובל מכאבים בגבו ונשאר בארץ. בהיעדרו של הסנטר, ג'ון דיברתולומיאו מונה לקפטן הזמני של הקבוצה והוא יחזיק בתפקידו עד חזרתו של שגב לפעילות. את הטיסה של הקבוצה היום ליוו הידיעות בתקשורת על סערת הטוויטר של אלכס טיוס ופייר ג'קסון עם העמוד הרשמי של המועדון, שהחמיא לננדו דה קולו על הופעתו בניצחון של הרוסים ביום שישי האחרון.

עבור ג'קסון המשחק מחר יכול להשכיח מעט את התחושות הקשות לאחר ההפסד לצסק"א, למרות שהוא מודע לכך שמדובר במשחק קשה נגד קבוצה איכותית: "זה משחק גדול עבורנו", אמר הרכז. "הם קבוצה טובה מאוד והמשחק מתקיים באולם מאוד קשה. כמובן שנשאר לנו קצת טעם מר בפה מההפסד שלנו במשחק האחרון לצסק"א מוסקבה, כך שאנחנו רוצים להתחיל את המשחק בצורה טובה. אנחנו מכבי, אנחנו רוצים לנצח בחנוכה. החג הזה הוא מכבי וננסה להשיג ניצחון גדול השבוע".

פנאתינייקוס, שתחסר את כוכבה ניק קלאת'ס, תגיע גם דרוכה להתמודדות. "מכבי קבוצה נהדרת עם הרבה שחקנים נהדרים, כך שאי אפשר להתרכז רק בכמה שחקנים ספציפיים", אמר מאמן הקבוצה צ'אבי פסקוואל. "זאת קבוצה שרצה טוב יותר במגרש הפתוח. אנחנו צריכים להתרכז בהגנה ולשלוט בריבאונד ההגנה".

צ'אבי פסקוואל. יחסר את הכוכב הגדול שלו (gettyimages)
צ'אבי פסקוואל. יחסר את הכוכב הגדול שלו (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי