גורם ביורוליג לספורט1: האוהדים רוצים את הפורמט החדש

ברתומאו
ברתומאו | צילום: Gettyimages

בארגון הגיבו למכתב שמנהלת הליגה שלחה ליול"ב: "היורוליג כבר שוחק מבלי להשפיע על אף יום משחקים של הליגות המקומיות, אנחנו מכבדים את כל הדעות"

(גודל טקסט)

מנהלת הליגה פרסמה אתמול (שני) את המכתב שנשלח מטעמה ליול"ב ובו דרישות להתייצב נגד הרחבת היורוליג. יו"ר המנהלת, שמואל פרנקל, טען במכתבו כי "אם היורוליג תגדל ל-18 קבוצות, אחת לשבועיים הקבוצות ישחקו שני משחקי יורוליג תוך 48 שעות – מה שיגרום למכה קריטית נוספת לליגות המקומיות מבחינה כלכלית ושיווקית".

ביורוליג החליטו להגיב כעת למכתב של המנהלת, תוך מתן דגש כי החלטה לגבי הרחבת הליגה טרם התקבלה באופן סופי. "אנחנו מכבדים את כל הדעות, בעיקר כשהן באות מגוף כה חשוב כמו ליגה מקומית", סיפר גורם בארגון בשיחה לספורט1, "אבל כבר אמרנו בעבר שהרחבת היורוליג תמיד הייתה אופציה עבורנו והיא עדיין כזאת".

"בפגישה האחרונה שלנו עם ראשי הקבוצות הזכרנו שאפשרות ההרחבה עדיין נבחנת. אם נבחן את התוצאות המאוד חיוביות לאחר העונה הראשונה תחת הפורמט החדש, אנחנו רואים שהפורמט החדש הוא מה שאוהדי הכדורסל רצו, ולפתוח אותו לקבוצות ומדינות חדשות נראה כמו הנתיב הטבעי ללכת בו", המשיך הגורם. "חשוב לי לומר שהפורמט החדש של היורוליג כבר שוחק מבלי להשפיע על אף יום משחקים של הליגות המקומיות, תוך מתן כבוד ללוח המשחקים שלהם. אם הרחבת היורוליג סוף סוף תקרה, המצב הזה ימשיך להיות מכובד".

כאמור, במנהלת שיגרו מכתב לראשי יול"ב בו הם ביקרו לא מעט את התנהלותה של היורוליג. אחת הטענות שעלו היא "כי מעט מאוד ליגות יכולות לשלוח קבוצות ליורוליג על פי הישגיהם הספורטיבי. יתרה מכך, הסגלים העמוקים האלה (של קבוצות היורוליג) "לוקחים" שחקנים מליגות מקומיות אחרות ומגדילים את הפער בין קבוצות היורוליג ושאר הקבוצות. אנחנו חושבים שהליגות המקומיות חייבות להיפגש ולהביע את עמדתנו המאוחדת בנושאים האלה".

שמואל פרנקל. ביורוליג מגיבים לדבריו (עדי אבישי)
שמואל פרנקל. ביורוליג מגיבים לדבריו (עדי אבישי) 


הצטרפו לעמוד הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי