מכבי ת"א: "לא פספסנו את הטיסה בגלל איבוד ארנק של שחקן"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט

סתירות בין הצהובים לטורקיש איירליינס: חברת התעופה טוענת כי אלופת ישראל פספסה את ההמראה בשל איבוד כרטיס הטיסה של שחקן בקבוצה, מנגד במועדון מכחישים

(גודל טקסט)

הבלאגן במכבי תל אביב לא נגמר. הקבוצה הייתה אמורה להמריא היום (רביעי) בשעה 13:15 לישראל מאיסטנבול במטוס של חברת טורקיש אירליינס, אך לטענת אנשי הקבוצה, כשהיו על האוטובוס לפני העלייה למטוס, הודיעו להם אנשי החברה כי יש בעיה בכירטוס שלהם והם כבר לא יספיקו לעלות על המטוס מכיוון שהקברניט סגר את הדלתות.

הטיסה הבאה של החברה תצא לישראל בשעה 18:15 ועליה הם יעלו, אך מכיוון שיגיעו לארץ בשעה מאוחרת מאוד ביחס לתיכנון הם לא יקיימו הערב את האימון ואת מסיבת העיתונאים שתוכננה להצגת המאמן החדש יאניס ספרופולוס.

ככל הנראה הסיבה שהקבוצה פספסה את הטיסה היא איבוד הארנק וכרטיס הטיסה של אחד משחקני הקבוצה. צוות הטיסה קיבל החלטה שלא לחכות לו ושהטיסה תמריא ללא הקבוצה. בנוסף לכך, מכבי רשמה לטיסה מספר קטן בהרבה מאשר האנשים שהגיעו אליה בסופו של דבר, 44 לעומת 28 שרשמו טרם מועד המשחק. בהנהלת מכבי תל אביב הכחישו את המקרה.

ממכבי תל אביב נמסר: "שהינו בלאונג' VIP מיוחד כשעה לפני הטיסה וחיכינו לעלייה למטוס. עלינו לאוטובוס שמוביל למטוס, אבל אחרי שישבנו בו כרבע שעה הגיעו נציגים של החברה שאמרו שיש בעיה בכירטוס ומכיוון שיש לנו עוד בדיקה ביטחונית לעבור אנחנו כבר לא נספיק לטיסה הנוכחית. זה מוזר מאוד ולא מובן. אנחנו לא יודעים מה קרה ולמה אבל כל כיוון נבדק, אפילו הכיוון שהעיכוב נוצר בשל היחסים המעורערים בין טורקיה לישראל, למרות שאנחנו טסים לטורקיה הרבה במסגרת היורוליג". מכבי תל אביב לא תבקש לדחות את המשחק מול פנרבחצ'ה שמתוכנן למחר, גם בשל לוח זמנים צפוף מאוד.

מחברת טורקיש איירליינס נמסר: "העניין בבדיקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי