ליאור אליהו: "מי שלא מתעצבן כשהוא יורד לספסל לא מקצוען"

ליאור אליהו
ליאור אליהו | אודי ציטיאט

פורוורד האלופה התייחס לטענות של שחקנים שהוחלפו במהלך המשחק מול נהריה, ומוכן לפתיחת עונת היורוקאפ מול לייטקבליס (18:00, ספורט1): "יש לנו סגל מהטובים במפעל". לא ברור אם אוחיון יהיה כשיר

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תפתח הערב (18:00, שידור ישיר בספורט1) את עונת היורוקאפ כשתתמודד מול לייטקבליס הליטאית במחזור הפתיחה. הקבוצה מגיעה בסגל חסר למשחק כשטרנס קינזי עדיין לא החלים מהפציעה בגבו ולא המריא עם הקבוצה, כשגם מצבו של יוגב אוחיון עדיין לא ברור. הרכז הישראלי סובל מחבלה שספג בשריר התאומים במשחק נגד נהריה והחלטה בדבר שיתופו תתקבל רק בסמוך למשחק הערב.

האלופה מעט מגמגמת לאחר שהתקשתה לנצח את עירוני נהריה עקב מחצית ראשונה רעה, וברקע עדיין יושבת ההדחה מגביע ווינר ברבע הגמר. גם בפן המנטלי קיימים לא מעט מכשולים, כשחלק מהשחקנים לא מרוצים ממעמדם והזעיפו פרצופים בפני המאמן פוטיס קציקאריס לאחר שהאחרון הושיב אותם על הספסל במשחק בעין שרה.

האדומים מבינים את חשיבותו של המשחק הראשון במפעל כשניצחון יוכל לפתוח עבורם את העונה במומנטום חיובי, בעוד הפסד והתמודדות בשבוע הבא מול בודצ'נוסט בבית (שלישי ב-20:00, שידור ישיר בספורט1) עשויים לגרור אותם לפתיחה קשה.

קציקאריס. עיתוי חשוב למשחק פתיחה
קציקאריס. עיתוי חשוב למשחק פתיחה (ערן לוף)

פורוורד האדומים ליאור אליהו אמר לקראת ההתמודדות: "זה משחק ראשון באירופה ואנחנו מתחילים בחוץ. אנחנו באים במומנטום טוב אחרי ניצחון לא פשוט על נהריה ועם הראש קדימה למשחק מאוד קשה שיש לנו הערב. כבר שלשום התחלנו להתכונן למשחק, ראינו קבוצה מאומנת שניצחה את ריטאס וילנה ב-30 הפרש לפני כמה מחזורים ואנחנו צופים משחק מאוד קשה".

הפורוורד התייחס גם למתיחויות שנוצרו בשבוע האחרון בקבוצה: "אני תמיד טוען ששחקנים שלא מתעצבנים כשהם יורדים מהמגרש הם לא מקצוענים. בסופו של דבר כולם רעבים ורוצים לשחק, ומי שיורד מהמגרש ולא אכפת לו צריך לבדוק את עצמו. לגבי תגובות כאלה ואחרות, צריך לשים לב לזה, זה לא דבר בריא. אני מאמין שכולם כאן מקצוענים וישימו לב לזה".

אליהו. סגל מהטובים ביורוקאפ
אליהו. סגל מהטובים ביורוקאפ (דני מרון)

"המטרות של הפועל ירושלים לא השתנו מהעונה שעברה", סיכם אליהו, "בארץ אנחנו מדברים כמובן על אליפות וגביע ובאירופה להגיע לפחות לגמר היורוקאפ. זו מטרה מאוד לא פשוטה אבל אנחנו מקווים לעמוד במטרה הזאת השנה. יש לנו סגל ברמה מאוד גבוהה, מהמובילים ביורוקאפ, אבל אחרי 15 שנות קריירה אני יכול להגיד שעל הנייר זה לא מספיק כדי לזכות ביורוקאפ או בכל תואר אחר. אני מקווה שהחיבור של הקבוצה ימשיך כמו שאנחנו עובדים קשה ואני מקווה שזה יניב תוצאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי