מנכ"ל הצ'מפיונס יהיה אורח הכבוד של הפועל חולון נגד יניסיי

אוהדי הפועל חולון
אוהדי הפועל חולון | אודי ציטיאט

פטריק קומנינוס נחת ביום (שני) בישראל ויגיע מחר להיכל החולוני. הקבוצה תנסה להתסדר ללא טו הולוואי, דן שמיר לקראת המשחק: "חייבים להפנים שצריך לשחק ביחד"

(גודל טקסט)

הפועל חולון תנסה לרשום ניצחון בכורה בליגת האלופות בכדורסל כשתארח מחר (שלישי, 21:00) את יניסיי קראסנויארסק. היום נחת בישראל מנכ"ל הצ'מפיונס ליג של פיב"א ,פטריק קומנינוס, שיהיה אורח הכבוד בהתמודדות מחר.

בזמן שבתחילת השבוע השלימה הקבוצה ניצחון שלישי ברציפות במסגרת המקומית, הקמפיין האירופי נחשב עד כה לאכזבה גדולה עבור חולוניה וחניכיו של דן שמיר מדורגים בתחתית הטבלה בביתם עם ארבעה הפסדים מארבעה משחקים.

חולון מגיעה להתמודדות בסגל חסר לאחר שאתמול התגלה כי טו הולוואי סובל מקרע בשריר הירך האחורי, המצריך ההיעדרות של מספר שבועות מהמגרשים. מי שצפוי להנות מההפקר הוא תמיר בלאט שרשם שיא קריירה עם 17 נקודות מול גלבוע/גליל. גם גלן רייס ג'וניור מפגין יכולת טובה והופך לשחקן חשוב בקבוצה, אך בד בבד הוא מרבה לאבד כדורים.

טו הולוואי
טו הולוואי. חולון תסתדר בלעדיו?

לקראת המשחק אמר המאמן דן שמיר: "אנחנו מקווים לעלות ולעשות ניצחון ראשון בליגת האלופות מול הקהל שלנו. כולנו צריכים להפנים ולהבין שהמפתח לניצחון יהיה אם נשחק קשוח וביחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי