קיילין לוקאס נחת: "הפועל ירושלים פתחה חלש, אעזור לה". צפו

קיילין לוקאס
קיילין לוקאס | אתר רשמי

הרכש של האדומים הגיע ארצה והתייחס למצב קבוצתו: "זו קבוצה טובה, אני מכיר חלק מהשחקנים". על הציפיות הוסיף הרכז: "אני לא רואה אתגר בכניסה לנעליים של ג'רלס". ישחק נגד גלא? (רביעי ב-20:00, ישיר בספורט1)

(גודל טקסט)

 קיילין לוקאס, הרכש החדש של הפועל ירושלים, נחת היום (שני) בנתב"ג. הרכז ישלים את הבדיקות הרפואיות בארץ ויצטרף לאימוני הקבוצה כשכבר ביום רביעי הוא עשוי לערוך הופעת בכורה במשחק הגורלי ביורוקאפ נגד גלאטסראיי (20:00, שידור ישיר בספורט1).

"שמעתי שזו קבוצה נהדרת", אמר לוקאס עם נחיתתו, "אני יודע שהם זכו באליפות בישראל בשנה שעברה ושהם הגיעו ביורוקאפ לחצי הגמר".

לוקאס נשמע בטוח בעצמו: "זו קבוצה טובה, יש לה שחקנים טובים. אני מכיר כמה מהם כמו אוסטין דיי וג'רום דייסון. אני מרגיש שזו קבוצה טובה. אני מודע למצב ולמאזן ביורוקאפ. זו פתיחה חלשה, אבל אני מרגיש שאני יכול לעזור לקבוצה וזה מה שאעשה".

לוקאס בנתב
לוקאס בנתב"ג. מוכן למשימה (הפועל ירושלים)

הרכז התייחס גם לכניסה לנעליים של קרטיס ג'רלס ולציפיות שלו מבחינה אישית: "אני לא רואה בזה אתגר. אני מכיר את ג'רלס אבל לא חושש מהעבר, אני חושש ממה שקורה עכשיו. הציפיות שלי הן להתאמץ ולעזור לקבוצה לנצח. העבודה שלי היא לבוא לכאן ולשחק ולעשות את מה שאני יודע לעשות. הגעתי כבר בעבר לקבוצה במהלך עונה כך שזה לא יקשה עליי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי