שמיר: מתכוננים בתנאים קשים, מקווה שנכשיר מספיק שחקנים

דן שמיר
דן שמיר | עדי אבישי

מאמן הפועל חולון אמנם מרוצה מהניצחון הגדול על מכבי ת"א, אך סובל מרשימת פצועים ארוכה לקראת המשחק מחר (שלישי) מול מורסיה בליגת האלופות. הרוש שבר את אפו וייעדר שלושה שבועות, ההתמודדות תתקיים בראשל"צ

(גודל טקסט)

הפועל חולון תנסה לשפר את סיכוייה להעפיל לשלב הבא של ליגת האלופות בכדורסל, כשתארח מחר (שלישי, 21:00) את מורסיה הספרדית. הסגולים יגיעו למשחק במומנטום חיובי עם שבעה ניצחונות ליגה, כשהאחרון הושג רק אתמול על מכבי תל אביב בתום משחק איכותי, ובקבוצה מקווים להמשיך את היכולת הזאת גם במשחק הקרוב.

גם באירופה העניינים מתחילים להסתדר עבור חולון. הקבוצה ניצחה שניים משלושת משחקיהם האחרונים במפעל ומגיעים בסיטואציה שונה מהמפגש הקודם שלהם מול הספרדים, אז הם הפסידו בשתי נקודות לאחר שכבר הובילו ברבע הרביעי.

הקבוצה של דן שמיר צירפה מאז את גלן רייס ג'וניור, שהפך למנהיג של הקבוצה. מנגד, חולון תחסר את טו הולוואי שטרם החלים מקרע בשריר הירך האחורי, ואת שלומי הרוש ששבר את אפו אתמול וייעדר כשלושה שבועות. מצבו של גיא פניני, שסובל ממתיחה קלה במפשעה ורק מחר תתקבל החלטה אם ישותף במשחק הקרוב.

חולון תקיים את המשחק באולם בית מכבי בראשון לציון, מכיוון שההיכל העירוני תפוס לצורך הופעות לימי החנוכה. במועדון מקווים לרשום ניצחון על הספרדים המדורגים במקום החמישי עם מאזן 4:3, ולמחוק את ההפרש המינימלי מהמשחק הקודם בין הקבוצות. "אנחנו מתכוננים למשחק החשוב הזה תחת תנאים קשים, לאור הפציעות שלנו", אמר דן שמיר לקראת המשחק. "אנחנו מקווים שנוכל להכשיר מספיק שחקנים, ואנחנו יודעים שנצטרך להציג משחק קבוצתי ואיכותי, עם הקרבה מכל אחד מהשחקנים שישחקו מחר".

שלומי הרוש. מכה כואבת (עדי אבישי)
שלומי הרוש. מכה כואבת (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי