דיברתולומיאו: ננסה להבין מה צריך לשפר מההפסד לחולון

ג'ון דיברתולומיאו
ג'ון דיברתולומיאו | עודד קרני

הגארד של מכבי ת"א מתאושש מה-93:89 לחולון, ואמר לקראת נהריה: "נעשה מה שצריך לעשות מולם". תומאס ורול (הפצוע) לא נרשמו למשחק. הקבוצה של אלפסי מגיעה להתמודדות לאחר שני הפסדים בשלושה משחקים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בלוח המשחקים העמוס שלה השבוע, ותתמודד מחר (שלישי, 21:00) נגד עירוני נהריה. מדובר במשחק מהמחזור הבא שהוקדם לבקשת הצהובים, כדי להוריד מהם עומס בשבוע הבא שיכלול מחזור כפול וקשה ביורוליג הכולל את פנאתנייקוס בחוץ (שלישי) ופנרבחצ'ה בבית (חמישי).

הצהובים, שלא רשמו למשחק את דשון תומאס ומייקל רול שנפצע בכתפו מול ולנסיה, מעכלים עדיין את הפסד הבכורה בליגה להפועל חולון, וכעת הם יפגשו את נהריה שנחשבת להפתעת העונה.

"יש לנו לו"ז צפוף", אמר ג'ון דיברתולומיאו לקראת המשחק. "אבל ננסה להבין מה צריך לשפר ולתקן ובמקביל לשים את המשחק מול חולון מאחורינו, כי יש לנו כבר עוד משחק ביום שלישי. נעשה מה שצריך ונתכונן למשחק נגד נהריה".

הקבוצה של אריק אלפסי מדורגת ראשונה בליגה בשלשות, עם תשע קליעות מדוייקות מחוץ לקשת בממוצע וקרוב ל-38%. אל אלכס יאנג וקורי וובסטר, שמובילים את הקבוצה, הצטרף לאחרונה גם יפתח זיו ששילש את תרומתו בשני המשחקים האחרונים עם 16.5 נקודות בממוצע לעומת 4.7 עד כה. יחד עם זאת, הסגולים לבנים הפסידו בשניים משלושת משחקיהם האחרונים, לאחר שפתחו את העונה בסערה ונראה שהם איבדו מעט גובה.

אריק אלפסי. קבוצתו תנסה להתאושש דווקא מול מכבי ת
אריק אלפסי. קבוצתו תנסה להתאושש דווקא מול מכבי ת"א (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי