עירוני רעננה הביסה את הפועל ב"ש, ניצחון מטורף לרחובות

רועי חגאי
רועי חגאי | עדי אבישי

הקבוצה מבירת הנגב נעצרה אחרי שישה ניצחונות רצופים עם 90:71 בשרון. מוליכת הטבלה ניצחה 101:108 את מכבי קריית גת בתום דו קרב התקפי משובח

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

מחזור מלא של שבעה משחקים נערך הערב (שלישי) בליגה הלאומית בכדורסל. במוקד הפועל באר שבע הובסה על ידי עירוני רעננה ומכבי רחובות ניצחה בקרב הצמרת את מכבי קריית גת בתום דו קרב התקפי מטורף.


עירוני רעננה – הפועל באר שבע 71:90

התעללות. זה מה שחוותה הערב הפועל ב"ש באולם מטרווסט כשעירוני רעננה לא ריחמה עליה. הביתים צלפו 10 שלשות וניצלו 17 איבודים של האורחים בדרך לניצחון קליל, הרביעי ברציפות. רעננה פתחה טוב ובמחצית ירדה ביתרון 34:47. הרבע השלישי היה הטוב ביותר של הביתיים עם מטווח שלשות של בריסקר וטסלר וברבע האחרון הפער כבר כמעט הגיע ל-30 הפרש. שישה שחקנים ברעננה קלעו בדאבל פיגרס והקבוצה של ברק פלג מתקרבת לפלייאוף. מנגד, הפועל באר שבע נבלמת אחרי שישה ניצחונות רצופים.

מכבי רחובות – מכבי קריית גת 101:108
סקור גבוה במשחק של 40 דקות והרבה תהפוכות. בסיום המשחק רחובות משיגה ניצחון שני העונה על מכבי קריית גת ושומרת על מקומה בפסגה. הביתיים, שפתחו טוב, נקלעו לרבע שלישי חלש וליום אדיר של מרכוס רלפורד (27 נקודות) והם עם הפסד שלישי ברציפות וסיכויים נמוכים לסיים במקום הראשון. רחובות הצליחה לברוח ברבע האחרון ליתרון מבטיח אחרי משחק די צמוד, והיא שומרת על הפסגה שבוע נוסף.


תוצאות נוספות

מכבי קריית מוצקין – הפועל עפולה 79:84
הפועל ר"ג/גבעתיים – מכבי הוד השרון 72:75
אליצור יבנה – עירוני קריית אתא 77:91
הפועל כפר סבא – הפועל גליל עליון 77:89
הפועל מגדל העמק – הפועל חיפה 64:90

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי