דוראנט יקצץ בשכרו ויחתום בגולדן סטייט לשנתיים נוספות

קווין דוראנט. אלוף NBA
קווין דוראנט. אלוף NBA | AFP

ה-MVP של סדרת הגמר הסכים לחוזה חדש כדי להישאר בווריירס ולאפשר לקבוצה לשמור על השלד הקיים. ירוויח 25 מיליון דולר בעונה הבאה, משמע פחות מאשר בשנה האחרונה

(גודל טקסט)

קווין דוראנט הגיע בשנה שעברה לגולדן סטייט במטרה להשיג את טבעת האליפות הראשונה שלו בקריירה, ואחרי שעמד במשימה הוא צפוי להוקיר לווריירס בדמות חוזה חדש ומקוצץ, שיאפשר להם לשלם ולהשאיר את הכוכבים שמסביבו.

לפי הדיווח הלילה (בין שני לשלישי) בארצות הברית, KD יחתום על חוזה חדש שלמעשה יחסוך לגולדן סטייט כ-25 מיליון דולר כולל מסים. הפורוורד ירוויח בעונה הבאה 25 מיליון דולר, משמע 9.5 מיליון דולר פחות ממה שיכול היה להרוויח במקסימום, 6.8 מיליון דולר פחות מהחוזה שנטען כי יחתום עליו ו-1.54 מיליון דולר פחות מאשר הרוויח העונה! בשנה שעברה כזכור הוא הצטרף לגולדן סטייט מאוקלהומה כשחקן חופשי וחתם לשנה.

בסך הכל ירוויח דוראנט 53 מיליון דולר בשנתיים הבאות ובארצות הברית כבר נטען בתקשורת כי המהלך נעשה בתיאום עם אנדרה איגודלה, שיישאר בקבוצה גם בזכות הקיצוץ שביצע KD. 


דוראנט. בא לעזרת המועדון וחבריו לקבוצה (AFP)

עוד הלילה בכל הנוגע ל-NBA, חדשות הגיעו דווקא מפיו של דייגו ארמנדו מראדונה, אולי גדול הכדורגלנים בכל הזמנים. הארגנטינאי נשאל על מאנו ג'ינובילי, שחקן סאן אנטוניו שכבר חגג את יום הולדתו ה-39, וענה: "מאנו הוא חבר. אנשים לא יודעים עדיין, אבל הוא ימשיך שנתיים נוספות בספרס ואז יחזור לארגנטינה". נחכה ונראה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי