סטף קרי החמיא לכספי: הוא ישתלב מהר, מצפה לתרומה שלו

סטף קרי
סטף קרי | טוויטר

הסופרסטאר הביע שביעות רצון מהחיזוק של גולדן סטייט במסגרת היום הפתוח. הישראלי: "מוכן לעשות כל מה שאצטרך". וגם: הזכרונות מהערב הקסום בדצמבר 2015

(גודל טקסט)

 בעוד פחות מחודש תצא ליגת ה-NBA לדרך, כשהעיניים בישראל יהיו נשואות מן הסתם לעברו של עומרי כספי שחתם הקיץ בשורות האלופה גולדן סטייט ווריורס. הערב (שישי) השתתף כספי ביום הפתוח לתקשורת והתייחס לעונה המרגשת שמצפה לו וגם נזכר ב"משחק ההוא" שעה שהיה בסקרמנטו קינגס לפני כשנתיים.

"אני מוכן לעשות כל מה שהקבוצה תצטרך", התייחס כספי לתפקידו בממלכה של סטף קרי וקווין דוראנט. "אני מאוד נרגש להיות חלק מזה, כשהקבוצה פנתה אליי בקיץ הבהרתי מההתחלה שהכיוון מבחינתי הוא חיובי", אמר הפורוורד שחתם על חוזה לעונה אחת תמורת 2.1 מיליון דולר.

כספי בן ה-30 כזכור הגיע אחרי עונה קשה, ללא קשר לטורניר היורובאסקט המאכזב עם נבחרת ישראל בתל אביב. הפורוורד עבר בטרייד מסקרמנטו לניו אורלינס פליקנס, אך נחתך אחרי משחק אחד בו שבר את האצבע. לאחר מכן עבר למינסוטה טימברוולבס עד שהקיץ הפך לשחקן חופשי. "הייתה לי שנה קשה, מוזרה", אמר כספי, "שמרתי על שלווה, ביטחון ואמונה. עכשיו אני משחק בווריורס, מקווה בשביל האליפות".

כספי גם התייחס למשחק בדצמבר 2015 באורקל ארנה, שם קלע 36 נקודות (שיא קריירה) אחרי קרב שלשות מול סטף קרי. "זה היה לילה מיוחד כמובן. לא בכל ערב אתה מתחרה מול הקלעי הטוב בעולם". קרי החמיא לישראלי: "הייתה אווירה מיוחדת באותו ערב. כספי שחקן מוכשר שיכול לקלוע שלשות, להזיז את הכדור. הוא ישתלב מהר בסגנון המשחק שלנו ואני מצפה לתרומה שלו מהספסל". הישראלי גם צחק כשקרא לתחרות שלשות נוספת מול קרי.

עומרי כספי (טוויטר)
עומרי כספי. "אני מאוד נרגש להיות חלק מזה" (טוויטר)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי