בלאט מועמד לאמן את פיניקס, תאודוסיץ' בחוץ ללא הגבלת זמן

בלאט הערב על הקווים
בלאט הערב על הקווים | צילום: אתר היורוליג

המאמן הישראלי הוזכר כמועמד להחליף את ארל ווטסון, גם מארק ג'קסון ומונטי וויליאמס ברשימות. הסרבי של הקליפרס צפוי להיעדר זמן רב בגלל פציעה ברגל שמאל. שרודר הרגיע לאחר הפציעה: "שום דבר רציני"

קבוצות: פיניקס סאנס
(גודל טקסט)

האם דייויד בלאט יחזור ל-NBA מוקדם מהצפוי? לפי הדיבורים בארצות הברית שמו של המאמן הישראלי עלה כאחד המועמדים להחליף את ארל ווטסון, שפוטר הלילה (בין ראשון לשני) מאימון פיניקס.

הסאנס הודיעו על פיטוריו של ווטסון אחרי שלושה הפסדים רצופים מפתיחת העונה ב-30.6 נקודות בממוצע. שחקן העבר בן ה-38 הפך למאמן הראשון שמסיים את תפקידו בליגה הטובה בעולם לראשונה אחרי שנה וחצי.

דרושפאקה לא צפויה להערים קשיים בפניו של בלאט ולאפשר לו לחזור ל-NBA לראשונה מאז פוטר מאימון קליבלנד בעקבות היחסים  הרעועים עם לברון ג'יימס.

מילוש תאודוסיץ'. עוד מכה (טוויטר)
מילוש תאודוסיץ'. עוד מכה (טוויטר)

מכת הפציעות בפתיחת העונה לא מסתיימת. לוס אנג'לס קליפרס הודיעה שהרכז הסרבי מילוש תאודוסיץ' ייעדר לתקופה בלתי מוגבלת בגלל פציעה ברגל שמאל. 

תאודוסיץ', שהגיע בקיץ מצסק"א מוסקבה, נחת לא טוב על כף הרגל במהלך הניצחון בשבת 88:130 על פיניקס, והורד מהמגרש כשהוא נאנק מכאבים. 

דניס שרודר. שום דבר רציני (AFP)
דניס שרודר. שום דבר רציני (AFP)

פציעה מדאיגה נוספת הייתה במשחק של אטלנטה כשהכוכב דניס שרודר נפצע ברגלו במהלך המשחק מול ברוקלין וירד לחדר ההלבשה כשהוא נאנק מכאבים ונתמך על ידי אנשי הצוות הרפואי.

שעות לאחר המשחק הרגיע הגרמני כשאמר: "שום דבר רציני. רציתי לסחוט עבירה ונפלתי, זה מה שקרה. נעקוב בימים הקרובים ונראה מתי אחזור, מקווה שזה יקרה במהירות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי