מהפך גדול ללייקרס מול שיקגו, 22 נק' לקוזמה. מילסאפ ייעדר 3 חודשים

קייל קוזמה
קייל קוזמה | AFP

הצהובים סגולים ביצעו קאמבק מרשים בדקות הסיום בדרך ל-94:103 בסטייפלס סנטר, קוזמה הצטיין עם 22, קלדוול-פופ הוסיף 21 בדרך לניצחון שני ברציפות. 17 נק' של ולנטיין לא עזרו לבולס. כוכב דנבר נפ

(גודל טקסט)
רק משחק אחד נערך לפנות בוקר (רביעי) ב-NBA, כשלוס אנג'לס לייקרס ביצעה מהפך גדול ברבע האחרון וגברה על שיקגו בולס 94:103 בסטייפלס סנטר, בדרך לניצחון שני ברציפות.


הרבע הראשון היה צמוד יחסית כששתי הקבוצות הובילו לסירוגין, אך הבולס הובילו 23:27 לסיומו. האורחים המשיכו בשלהם ובמחצית כבר הגדילו את הפער ל-42:56. המארחת בראשות הרוקי קייל קוזמה וג'וליוס רנדל וצימקו את ההפרש ל-75:72 בלבד בסיום הרבע השלישי.




הרבע המכריע כבר היה צמוד ושלוש דקות ושש שניות לסיום לוח התוצאות הראה שיוויון 89, אך דקות סיום נהדרות של קנטביוס קלדוול-פופ הובילו את המארחת לניצחון שמיני העונה ומאזן 10:8. הבולס האומללים כבר עם 12 הפסדים ב-15 משחקים מפתיחת העונה.


#KuzControl was in full effect tonight. #WeGotTacos presented by @JackBoxpic.twitter.com/7twO7B6oVD

— Los Angeles Lakers (@Lakers) November 22, 2017


קוזמה הוביל את המנצחים עם 22 נקודות, 5 אסיסטים ו-3 ריבאונדים כשקלדוול-פופ סייע לו עם 21 נקודות, 9 ריבאונדים, שתי חסימות ואסיסט. לונזו בול הסתפק ב-8 נקודות בלבד אך הוריד 13 ריבאונדים וחילק 4 אסיסטים. דנזל ולנטיין בלט בצד השני עם 17 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, שלא עזרו לקבוצתו בסיום. 


Denver Nuggets forward Paul Millsap's surgery will be to repair a torn ligament in his left wrist and could sideline him for three months, league sources tell ESPN.

— Adrian Wojnarowski (@wojespn) November 21, 2017


בעניין אחר, מכת הפציעות בליגה נמשכת והפעם הקורבן הוא כוכב דנבר נאגטס פול מילסאפ שקרע את רצועת הברך וייאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו מפעילות בשלושת החודשים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי