אימון בכורה לבלאט בנבחרת, דוסון: "מתחבר לסגנון של קטש"

שון דוסון
שון דוסון | דני מרון

רכז הפועל חולון עשוי להיכלל בסגל של קטש מול אסטוניה בשישי. פורוורד נבחרת ישראל בראיון ל-103FM: "המעבר להרצליה לא צריך להשפיע עליי, מעדיף לשחק בעמדה מספר 2. אנחנו שמים דגש על עצמנו ופחות על היריבות"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדורסל תצא לעידן חדש ביום שישי הקרוב כשתארח את נבחרת אסטוניה, במשחקו הראשון של עודד קטש כיורשו של ארז אדלשטיין. היום (שלישי) תמיר בלאט ערך אימון ראשון במדי הנבחרת הבוגרת, אחרי שהתאושש מהפציעה שלו בשבת במדי הפועל חולון ואם הוא יהיה כשיר לקראת המפגש הוא צפוי להיכלל בסגל. מאוחר יותר, אחרי המהפכה בסגל של המאמן החדש והמינוי של גל מקל לתפקיד הקפטן, שון דוסון ערך ראיון ב-103FM בו סיפר על המטרות עם הנבחרת, היעדים בבני הרצליה וחלום ה-NBA. 

דוסון פתח את הראיון ודיבר על הציפיות מהנבחרת אחרי הכישלון באליפות אירופה: "יש לנו הרגשה טובה. אנחנו רוצים לפצות על הקמפיין האחרון, שלא יצא כמו שרצינו שהוא יצא. כרגע, הנבחרת עוברת תהליך. הדור הצעיר יותר תפס מקום בסגל. אני מחכה לאימונים, ומקווה שיהיה לנו טוב. אני לא מסתמך על כלום. יש לי רצון גדול, והמון אופטימיות. נתחיל להתאמן ואז נראה איך הדברים יתקדמו. קודם כל אנחנו שמים דגש על עצמנו ולא על היריבות, במיוחד כשיש רק ארבעה אימונים". 

השינוי על הקווים: "אני לא מתעסק בחילופי המאמנים, אלא להגיע לתרום לנבחרת. אני מתחבר לסגנון של עודד, ומניח שרק הזמן יגיד מה יקרה בהמשך. היה אימון בסגל מצומצם אתמול והיום, אני בדרך לאימון הראשון שלנו בסגל מלא. בינתיים, אני מתחבר לתרגילים של קטש. נחכה ונראה איך זה יתקדם במשחק. אני מעדיף לשחק בעמדה מספר 2, כמו אצל אדלשטיין. כרגע הסגל שלנו מלא בפורוורדים, ואני מבין שאני אשחק הרבה בעמדה מספר 2".

המעבר לבני הרצליה: "הגעתי למועדון חדש, זה לא אמור להשפיע עליי יותר מדי. אני אותו אדם ואותו שחקן. אני לא חושב שהמעבר שלי ממכבי ראשון לציון לבני הרצליה צריכה להשפיע. אני משחק בעמדה מספר 3 בהרצליה, ואז אני פחות עם הכדור. אני בעצם הגארד הגבוה ביותר על המגרש". 


הבכורה בשישי. קטש (דני מרון) 

ההתקדמות האישית שלו: "אני זורק בסוף כל אימון בסביבות 300 זריקות. אני חושב שעשיתי טעות כשהייתי בפוקוס מטורף רק על הקליעה, וזה פגע לי בסגנון. אני מודע לבעיות שלי בקליעה, ואני עובד על זה. בשני הקיצים האחרונים, גם אם לא הייתי נוסע לארצות הברית, אז לא הייתי זוכה למנוחה כי הייתי בסגל של נבחרת ישראל. הקיץ הקרוב יהיה פחות עמוס ויאפשר לי לעבוד על דברים במשחק שלי". 

חלום ה-NBA: "כל דבר שאני אעשה ישפיע עליי בדרך. להגיע ל-NBA זה החלום והמטרה הכי גדולה שלי. זו לא אובססיה, פעם אחת נסעתי ולא הצלחתי, זה לא אומר שאני אובססיבי. אני מקווה להגיע לשם, אבל זה לא גורם לי להיות פחות מרוכז". 

המפגש מול נבחרת יוון: "אני חושב שאנחנו צריכים להגיע למשחק בגישה שאפשר לנצח. בלי קשר לסגל של היוונים. ניתן את כל כולנו". 


הקמפיין האחרון של הנבחרת
: "זה קמפיין שהשפיע עליי מאוד. לכולנו זה הציק, לכל אחד שקשור לנבחרת. זו הייתה הזדמנות לעשות משהו יפה, הרי זו הפעם הראשונה שאירחנו אליפות אירופה. היינו בטוחים שזה יעניק לנו מומנטום להמשך האליפות".


"להגיע ל-NBA זה החלום והמטרה הכי גדולה שלי" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי