דונלד טראמפ: לוואר בול – אתה כפוי טובה וטיפש

טראמפ. גרם למהומה
טראמפ. גרם למהומה | צילום: AFP

נשיא ארה"ב המשיך בעימות שלו עם אביו הצבעוני של שחקן לוס אנג'לס לייקרס בנוגע לקרדיט על שחרור בנו דיאנג'לו מהכלא בסין: "הוא גרסה עצובה של דון קינג, רק בלי השיער"

(גודל טקסט)
חילופי המהלומות המילוליות בין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ללוואר בול בנוגע לשחרורם של שחקן מכללת UCLA דיאנג'לו בול וחבריו נמשכים.


"זה לא היה הבית הלבן, זו לא הייתה מחלקת המדינה, זה לא היה האנשים לכאורה של האבא לוואר שהיו בסין וטיפלו בשחרורו מהכלא – זה הייתי אני", צייץ טראמפ בחשבון הטוויטר. "מצטער מאוד! לוואר הוא גרסה עצובה של דון קינג, רק בלי השיער".




"פשוט תחשוב, לוואר", המשיך הנשיא העצבני. "היית יכול לבלות את חג ההודיה ב-5 עד 10 השנים הקרובות עם הבן שלך בסין, ובלי חוזה מה-NBA שיתמוך בך. רק תזכור, גניבה מחנות זה לא עניין קטן, זה דבר רציני מאוד, במיוחד בסין. אתה כפוי טובה טיפש".


It wasn't the White House, it wasn't the State Department, it wasn't father LaVar's so-called people on the ground in China that got his son out of a long term prison sentence – IT WAS ME. Too bad! LaVar is just a poor man's version of Don King, but without the hair. Just think..

— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) November 22, 2017



…LaVar, you could have spent the next 5 to 10 years during Thanksgiving with your son in China, but no NBA contract to support you. But remember LaVar, shoplifting is NOT a little thing. It's a really big deal, especially in China. Ungrateful fool!

— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) November 22, 2017

כזכור, בנו של לוואר ואחיו של שחקן לוס אנג'לס לייקרס, לונזו, נעצר בשבוע שעבר יחד עם חבריו בחשד לפריצה וגניבה ממספר חנויות בעיר האנגז'ו בסין. טראמפ, ששהה אף הוא בסין באותם ימים התערב וביקש באופן אישי מהנשיא המקומי שי ג'ינפינגלאפשר להם לחזור בבטחה לארה"ב. ימים ספורים לאחר מכן טען לוואר: " "כולם רוצים להראות כאילו טראמפ עזר לנו, זה ממש לא נכון".


לוואר בול. גרסה עצובה של דון קינג (AFP)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי