סטיב קר: נוריד את המשחק הזה באסלה ונמשיך הלאה

סטיב קר
סטיב קר | AFP

מאמן גולדן סטייט לא התרגש מההפסד הראשון אחרי 11 ניצחונות. תומפסון על דריימונד גרין: "מקווה שהוא יצרח עליי גם בפעם הבאה". דוראנט: "צריכים שקליי ימשיך עם המנטליות שלו". כל השיאים השליליים בפנים

(גודל טקסט)

הפסד של גולדן סטייט באוראקל ארנה זה לא משהו שקורה כל יום, אבל הלילה (בין שבת לראשון) האלופה כשלה מול דנבר בגין ערב קליעה נדיר בחולשתו.

הקבוצה שהפכה את קליעת השלשות לאומנות דייקה רק בשלוש מתוך 27 הזריקות שלקחה, והובסה בסיום 96:81. קר ראה הלילה את קבוצתו קולעת ב-11% בלבד מחוץ לקשת – הנתון הכי נמוך מאז הגיע לקבוצה. הווריירס החטיאו 20 זריקות ברציפות. 81 הנקודות היו שיא שלילי העונה, כמו גם ה-41 במחצית.

מאמן הווריורס, סטיב קר סיכם: "זה היה חתיכת רצף ואני גאה בשחקנים שהתמודדו עם הפציעות הרבות. את המשחק הזה נוריד באסלה ונמשיך הלאה. לא ראיתי הרבה שמחה נגד דנבר".

המאמן דיבר לקראת המפגש המסקרן מול קליבלנד: "לברון טוב מאי פעם והקאבס קבוצה נהדרת. יהיה משחק כיף. לא יהיה אחראי מבחינתנו לתת לסטף קרי לשחק למרות שהיריבה היא קליבלנד". 

לקראת סוף הרבע השלישי הגיע רגע נדיר במשחק, כשדריימונד גרין ניסה לעורר את קליי תומפסון עם צעקות. תומפסון נשאל על כך בסיום וענה: "זה רק כדורסל, אין לי בעיה שדריימונד תפס אותי, זה מה שקורה כשסומכים אחד על השני, אני מקווה שהוא יעשה את זה גם בפעם הבאה".

כספי עם הראש למטה
כספי עם הראש למטה. להוריד באסלה (AFP)

הביקורת של גרין הגיע על רקע הנתון הבא – קליי תומפסון רשם הלילה שבע קליעות מ-31 זריקות, כולל 1 מ-10 מחוץ לקשת. קווין דוראנט ניסה לעודד את חברו: "הוא המשיך לזרוק אפילו שהחטיא ואנחנו צריכים שימשיך לחשוב עם מנטליות כזאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי