ג'ייסון קיד פוטר מאימון מילווקי

ג'ייסון קיד
ג'ייסון קיד | AFP

הנהלת הבאקס החליטה להיפרד מהמאמן בן ה-44 בעקבות רצף ההפסדים בתקופה האחרונה: "יש צורך בגישה רעננה ובשינוי מנהיגות כדי להביא את הקבוצה המוכשרת שלנו לרמה הבאה – להתחרות על האליפות". שמו של בלאט הוזכר

קבוצות: מילווקי באקס
(גודל טקסט)
מילווקי באקס פיטרה הערב (שני) את ג'ייסון קיד מתפקיד המאמן, כך הודיעה הקבוצה באופן רשמי. "אנחנו מעריכים את כל מה שג'ייסון עשה עבור הארגון שלנו, אבל החלטנו לעשות שינוי בתפקיד המאמן", אמר הג'נרל מנג'ר, ג'ון הורסט. "אנו מאמינים כי יש צורך בגישה רעננה ובשינוי במנהיגות כדי להמשיך ולהעלות את הצוות המוכשר שלנו לרמה הבאה, ולהביא אותנו קרוב יותר למטרה שלנו להתחרות באליפות".


"ג'ייסון הוביל מהלך היסטורי במהלך העונות הראשונות שלו כשהוביל את הקבוצה לשתי הופעות בפלייאוף. היה לו גם תפקיד משמעותי בלשמור את הבאקס במילווקי. אנו מודים לו על כל מה שתרם ומאחלים לו את הטוב ביותר".



למרות סגל מוכשר שכולל את האולסטאר יאניס אנטטוקומפו ואריק בלדסו שהגיע מוקדם יותר העונה, הבאקס מחזיקים במאזן של 22:23 והם מדורגים במקום השמיני במזרח אחרי שהפסידו ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים.


The Bucks have relieved Jason Kidd of Head Coaching Duties https://t.co/36b0UR0O6y

— Milwaukee Bucks (@Bucks) January 22, 2018


המאזן של קיד בן ה-44 כמאמן מילווקי עומד על 152 הפסדים ו-139 ניצחונות. כאמור הוביל את הקבוצה לשתי הופעות בפלייאוף (2014/15 ו-2016/17). קודם לכן אימן את ברוקלין נטס בעונת 2013/14.
 

רשימת המחליפים האפשרית כוללת את מארק ג'קסון, בקי האמון וגם את דייויד בלאט. לא מעט מאוהדי הבאקס הביעו את רצונם לראות את המאמן הישראלי על הקווים. 

SCREENSHOT THIS GIF TO PICK THE BUCKS' NEXT HEAD COACH pic.twitter.com/YCER4mSbvw

— SB Nation (@SBNation) January 22, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי