עמרי כספי קיבל טבעת אליפות, גולדן סטייט ניצחה את ממפיס

עמרי כספי מקבל טבעת אליפות
עמרי כספי מקבל טבעת אליפות | טוויטר

הישראלי שהיה חלק מעונת האליפות האחרונה של הווריירס זכה לכבוד בטקס לפני פתיחת המשחק נגד האקסית, אך לא שותף וקבוצתו הפסידה 117:101. פציעה קשה לווסטברוק בניצחון אוקלהומה, מיאמי נזקקה להארכה בדטרויט

(גודל טקסט)
עמרי כספי, הישראלי הראשון ב-NBA שמשחק בליגה הטובה בעולם כבר כמעט עשור, סימן לפנות בוקר (שלישי) עוד אבן דרך בקריירה שלו: טבעת אליפות. הישראלי, שפגש עם ממפיס את האלופה וקבוצתו הקודמת גולדן סטייט, זכה לטקס לפני המשחק במהלכו הוענקה לו טבעת האליפות של הקבוצה למרות שנחתך ממנה רגע לפני הפלייאוף.


בטקס הוקרנו מיטב המהלכים של כספי מהעונה הקודמת, והג'נרל מנג'ר של הווריירס בוב מאיירס העניק לו את הטבעת לקול מחיאות הכפיים של הקהל ושחקני גולדן סטייט שעמדו על הפרקט.


כספי הוא השחקן הישראלי הראשון שמקבל טבעת אליפות, אך הוא אינו הישראלי הראשון: כזכור, דיוויד בלאט קיבל את טבעת האליפות של קליבלנד קבאלירס, כשזו זכתה באליפות חצי שנה לאחר שפוטר מאימון הקבוצה. כספי אמר על הכבוד לו זכה: ""אני מאוד נרגש ומאוד מודה לקבוצה. זה צעד מלא בקלאסה של הווריירס".


Warriors give Omri Casspi his 2017-18 championship ring – National Basketball Association News – https://t.co/rXDE1bb2Ibpic.twitter.com/YVaq2XXryS

— NBA News Now (@NBANewsNow247) November 6, 2018


במשחק עצמו כספי לא שותף בשל פציעה, והווריירס הוכיחו עליונות בכל חלקי המגרש. ממפיס עוד שלטה ברבע הראשון, קלעה הרבה וסיימה אותו ביתרון 29:31, וגם ברבע השני נשארה צמודה והמחצית הסתיימה בשוויון 58:58, אך ברבע השלישי החלה הבריחה של האלופה שקלעה 34 נקודות לעומת 15 בלבד של האורחת. משם לא הצליחו הגריזליס לחזור וגולדן סטייט סיימה עם ניצחון שמיני ברציפות, 101:117. קליי תומפסון הוביל את המארחים עם 27 נקודות, קווין דוראנט הוסיף 22.


דטרויט פיסטונס – מיאמי היט 120:115
מיאמי היתה טובה בהרבה מדטרויט, שאחרי פתיחת עונה מוצלחת נראית רע וסופרת כבר חמישה הפסדים רצופים. לפחות הפעם הפיסטונס יכולים להתעודד מהעובדה שהם גררו את המשחק להארכה, לאחר שהאורחים כבר הובילו ב-12 הרפש ברבע הרביעי. המארחת סגרה את הפער לאט אבל בפיגור 2 שנייה לסיום רג'י ג'קסון החטיא ורק תגובה מהירה של אנדרה דראמונד שקלע עם הבאזר לקחה את המשחק להארכה. שם לדטרויט לא היה סיכוי, וההיט בהובלת ג'וש ריצ'רדסון סיימו עם ניצחון ראשון לאחר שלושה הפסדים.


אוקלהומה סיטי ת'אנדר – ניו אורלינס פליקנס 116:122
על OKC עוברת פתיחת עונה הפוכה משל דטרויט: אחרי ארבעה הפסדים רצופים, הת'אנדר השיגו את הניצחון החמישי ברציפות שלהם ועלו למאזן חיובי, בזכות ערב טוב של פול ג'ורג'. אוקלהומה הובילה לאורך רוב המשחק ופתחה פער ברבע הרביעי, ולמרות הכמעט-קאמבק של ניו אורלינס הצליחו לנצח בסופו של דבר. אלא שיש חדשות רעות מבחינת הקבוצה מהמערב, לאחר שהכוכב הגדול ביותר שלה, ראסל ווסטברוק, נפצע בקרסול בתחילת המחצית השנייה והורד לחדר ההלבשה. הוא ייבדק, כאשר ככל הנראה מדובר בנקע שישבית אותו למספר שבועות.


Russell Westbrook sprains ankle in Thunder win vs. Pelicans | NBA Highlights https://t.co/2FGEWcdLaepic.twitter.com/vgnQ0ggLAB

— ORE-Movie ~NBA~ (@ore_movie_nba) November 6, 2018


תוצאות נוספות
אינדיאנה פייסרס – יוסטון רוקטס 98:94


אורלנדו מג'יק – קליבלנד קבאלירס 100:102


ניו יורק ניקס – שיקגו בולס 116:115


דנוור נאגטס – בוסטון סלטיקס 107:115


יוטה ג'אז – טורונטו ראפטורס – 124:111


לוס אנג'לס קליפרס – מיניסוטה טימברוולבס 109:120


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי