לפני פרסום הסגל: אליהו ביקש להשתחרר מנבחרת ישראל

ליאור אליהו
ליאור אליהו | אודי ציטיאט

הפורוורד של הפועל ירושלים, שחווה פתיחת עונה פושרת, ערך שיחה עם מאמן הנבחרת בו הודיע לו כי הוא מעדיף להתרכז במשחקי האלופה על חשבון משחקי מוקדמות אליפות העולם. קטש עדיין לא החליט לגבי שחרורו של אליהו

(גודל טקסט)

ליאור אליהו ביקש להשתחרר מהנבחרת לקראת קמפיין מוקדמות אליפות העולם. הפורוורד ערך שיחה עם עודד קטש והודיע לו כי הוא מעדיף להתרכז בעונה האישית שלו בהפועל ירושלים, אולם המאמן טרם החזיר לו תשובה לגבי בקשתו. קטש אמור לפרסם השבוע את הסגל הסופי למוקדמות לאחר שבחר לפני שבועיים את הסגל הרחב הכולל עשרים וארבעה שחקנים, כולל אליהו.

אליהו שמר על עמימות בקיץ האחרון בנוגע לשאלה אם היורובאסקט יהיה קמפיין הפרישה שלו מהנבחרת וכעת נראה כי בכוונתו להיעדר מהמשחקים הקרובים ואולי גם לפרוש באופן סופי מהנבחרת. הפורוורד הישראלי רושם עונה חלשה מאוד ולא זכה לדקות משחק תחת פוטיס קציקאריס. בליגה הוא תרם 7.2 נקודות לצד שלושה ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים, לעומת 3.5 נקודות וריבאונד בודד ביורוקאפ.

כזכור, יוגב אוחיון, גיא פניני ויותם הלפרין סיימו את חלקם בנבחרת עם מינויו של קטש למאמן. גל מקל לעומתם זומן בעוד שהקפטן עומרי כספי יגיע רק למשחקים בקיץ.

נבחרת ישראל תפתח בעוד שבוע וחצי (יום שישי, 24.11) את קמפיין מוקדמות אליפות העולם במשחק ביתי נגד אסטוניה שיתקיים בדרייב אין. שלושה ימים לאחר מכן הם יתמודדו מול יוון שתופיע ככל הנראה בסגל חסר מאוד ללא כוכבי היורוליג. מלבד אליהו, הנבחרת עלולה לאבד גם את השחקנים הישראלים של מכבי תל אביב שישחקו ביום חמישי הבא בברצלונה, פחות מעשרים וארבע שעות לפני פתיחת הקמפיין.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי