בעיה עם דרכונו של ספאחיה, עלול להיעדר מול חימקי

ספאחיה
ספאחיה | דני מרון

דרכונו של מאמן מכבי תל אביב מלא עד אפס מקום ובשלב זה לא מתאפשרת הנפקת ויזה עבורו למשחק במוסקבה ביום חמישי. משעור שבר את אפו ב-80:90 על אשדוד, המאמן אמר: "לא יודע מה קורה לו השנה"

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

זה אולי לא היה מרשים, אבל מכבי תל אביב ממשיכה במסלול הניצחונות לאחר שגברה אמש (שבת) 80:90 על מכבי אשדוד/באר טוביה. הצהובים הובילו כבר בהפרש דו ספרתי בשלב מוקדם של המשחק, אך לא השכילו להגדיל אותו עד לחזרה של המארחים שכפו משחק צמוד בסיום.

המאמן נבן ספאחיה לא אהב את האנרגיות הנמוכות מצד שחקניו ואמר בסיום כי עליו "להזכיר לחלק מהשחקנים למה הם במכבי תל אביב". עם זאת בקבוצה קיבלו את העייפות בהבנה מכיוון שהצהובים השלימו משחק שני תוך שלושה ימים ובהמשך השבוע מחכה להם מחזור יורוליג כפול – נגד אנדולו אפס בשלישי ומול חימקי מוסקבה בחמישי. חלוקת הדקות הייתה בהתאם כשלמעט ג'ון דיברתולומיאו (33) אף שחקן לא שיחק יותר מ-30 דקות ובמקביל הוחלט להעניק מנוחה לאלכס טיוס.

בבוקר שאחרי הניצחון נאלצים להתעסק במכבי תל אביב דווקא בדרכונו של המאמן נבן ספאחיה, שלטענת המועדון מלא עד אפס מקום ועל כן נוצרה בעיה טכנית שמונעת עבורו הנפקת ויזה למשחק ביום חמישי במוסקבה מול חימקי. בשלב זה נראה שהמאמן ייעדר מהתמודדות, כך שגיא גודס וטל בורשטיין יעמדו על הקווים במחזור היורוליג הקרוב.

ובחזרה לאמש. אחרי שלא נרשם שוב למשחק היורוליג, כארם משעור עלה להתמודדות, אך נפצע באפו לאחר שלוש דקות בלבד. הפורוורד לא חזר לשחק ובדיקה שעבר אמש בבית החולים אימתה כי הוא סובל משבר באף. לשחקן צפויה בדיקה ביום שלישי בו תוערך חזרתו למגרשים, כשההנחה כרגע היא כי מדובר בתקופה של כשבועיים-שלושה.

ספאחיה אמר בסיום כי תכנן להעניק למשעור דקות משחק רבות, אך הפציעה שלו שיבשה את התכניות. "אמרתי לעוזרים שלי שניתן לו 20-30 דקות לא משנה מה תהיה התוצאה, אבל הוא נפצע", אמר המאמן, "אני לא יודע מה קורה לו השנה, אבל אני אוהב אותו. אני תומך בו ואני יודע שהוא יחזור וישחק כפי שהוא יודע לשחק ואפילו טוב יותר".

איתי שגב.
איתי שגב. "קיבלנו כאפה" (דני מרון)

המצטיינים במשחק היו בעיקר אקסים – ג'ייק כהן במכבי תל אביב ונמרוד לוי במכבי אשדוד. לוי שהגיע לצהובים במהלך העונה שעברה עלה מהספסל וסיים את ההתמודדות עם שיא קריירה עם 14 נקודות, אך יצא בתחילת הרבע הרביעי בחמש עבירות. גם ג'ייק כהן שבלט אשתקד באשדוד רשם משחק נהדר כשהוליך את הצהובים עם 19 נקודות, שישה ריבאונדים ושלושה אסיסטים. פראחוסקי ששיחק תחת גרינברג במכללות ובהפועל ירושלים רשם את משחקו הטוב בליגה עד כה עם 14 נקודות ותשעה ריבאונדים.

"פתחנו את המשחק לא טוב התקפית, אבל במחצית השנייה זה היה הפוך כשהיינו טובים התקפית אבל לא טובים הגנתית", אמר קפטן מכבי ת"א איתי שגב, "אבל זה הספיק לנו וזה מה שחשוב. הגענו לפיק מאוד גבוה ביום חמישי וזה לא פשוט לבוא מאחד עשר אלף איש שמטריפים אותך לכמות קטנה יותר, אבל עשינו את העבודה וזה מה שחשוב. השגנו את הניצחון, נלמד ממנו ונמשיך הלאה. שיחקנו לא טוב היום, לא שיחקנו את הכדורסל שלנו מספיק דקות. זה נתן לנו כאפה ואני חושב שזה יעשה לנו טוב למשחקים הבאים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי