קטש: יכול היה להיות יותר גרוע. אין הסבר להבדלים ביכולת

קטש
קטש | דני מרון

המאמן הלאומי, שיחל כעת את עבודתו בהפועל ירושלים, שב עם נבחרת ישראל ארצה לאחר ההפסד לאסטוניה ואמר: "החלון הבא יהיה קריטי. כרגע אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו נוסעים לאנגליה כפייבוריטים, אולי בעתיד"

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל נחתה לפני זמן קצר בשדה התעופה בן גוריון, אחרי ששבה מאסטוניה שם נכנעה אתמול (ראשון) 78:62 במשחק הרביעי בקמפיין מוקדמות גביע העולם.


ניצחון, כידוע, היה מבטיח לישראל את המקום בשלב הבתים השני במוקדמות ואת המקום ביורובאסקט 2021, אולם כעת הכחולים לבנים במאזן 2:2 ותהיה להם הזדמנות לתקן בחלון הבא, בחודש יוני, כאשר יפגשו את יוון ובריטניה.



המאמן עודד קטש התראיין בנתב"ג וסיפר: "זה מאכזב. היה לנו קשה לאורך כל המשחק לא הצלחנו לעשות את הדברים שתכננו. אני חושב על שני החלונות שהיו לנו והמצב דיי זהה – משחק התקפי טוב בבית ואז הפסד חוץ. אין לי הסבר, אנחנו מנסים לעשות את אותם דברים ולשחק את אותו כדורסל. אין לי כל כך הסבר מה קורה לנו ביומיים האלה בין המשחק הראשון לשני. התוצאה מאכזבת. יכול היה להיות יותר טוב, אבל גם יותר גרוע".

המאמן הלאומי, שכעת יחל את עבודתו בהפועל ירושלים, הוסיף: "אני דיי משוכנע שבעתיד, לאו דווקא בעתיד הקרוב, אנחנו יכולים להיות יותר דומיננטיים ולשחק כדורסל יותר טוב. כרגע אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו נוסעים לאסטוניה כפייבוריטים וגם לא לאנגליה. אלו נבחרות שוות וכוחן וכל תוצאה יכולה להתקבל. שוב, יכולנו להוציא תוצאה טובה יותר, אבל לכן צריך להסתכל על שני המשחקים ולנתח את שני המשחקים. החלון הבא יותר משמעותי וקריטי וזה מה שיש כרגע. האווירה בנבחרת, אלו חבר'ה שמאוד רוצים להצליח וחלקם צעירים. פגשנו נבחרת שמשחקת הרבה זמן ביחד וזה יתרון".




החלון הבא יהיה קריטי. שחקני הנבחרת (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי