ג'מצ'י: אוהב את משעור, דבר עצום למכבי ת"א ולמגזר אם יגיע

כארם משעור
כארם משעור | צילום: עדי אבישי

מנהל קשרי החוץ של מכבי תל אביב קיים צ'אט עם אוהדים בפייסבוק והתייחס גם לסוגיית המאמן: "יש אי נעימות מבגאצקיס, הלוואי ודייויד בלאט יהיה המאמן"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצבת לפני הפלייאוף במצב לא מחמיא בלשון המעטה, ואריק שיבק מאמנה הוא החמישי שעומד על הקווים בעונה המסוייטת. מנהל קשרי החוץ של המועדון וכוכב העבר, דורון ג'מצ'י, מצא זמן כדי לענות לאוהדים ששאלו אותו שאלות בעמוד הפייסבוק "אוהדי מכבי ת"א בכדורסל".


אחת הסוגיות שעלתה הבוקר (רביעי) לסדר היום של הצהובים הוא פרסום בספורט1 כי כוכבה של בני הרצליה, ואחד הישראלים המובילים בליגה, כארם  משעור, על סף סיכום במכבי תל אביב. ג'מצ'י אמר על כך: "עד שמכבי תל אביב לא מודיעה רשמית על החתמת שחקן כל שמועה היא בגדר ספין. לא הייתי מתנגד לראות את כארם משעור במכבי ת"א, ואני אוהב אותו, אבל לא היינו עושים דבר כזה לפני הסדרה נגד הרצליה".
 

המהלך בפן החברתי: "אני חושב שזה יהיה דבר עצום למגזר, וגם בשבילנו שישחק אצלנו שחקן מהמגזר. אני רואה בחור מוכשר מלא אנרגיות, אתלט, יכול עוד להשתפר, הוא עשה התקדמות מדהימה אבל אני רוצה להגיד לכם דבר אחד – לא כל שחקן שאתם רואים שעשה 25 נקודות במקום אחד יבוא ויצליח להשתלב".



 

 

אופציית דיוויד בלאט: "הלוואי, אנחנו מדברים על תותח ברמה עולמית. הלוואי ודייוויד בלאט יהיה מאמן מכבי ת"א".


עוול לבגאצקיס: "יש אי נעימות. אני מניח שתוך יום-יומיים אתקשר אליו ואגיד לו הרבה מילים חמות. בשורה התחתונה אנחנו עם שמונה הפסדים מעשרת  המשחקים האחרונים והיינו צריכים רענון מיידי. זה לא נעשה בשמחה אבל אין מה לעשות".


סוגיית סוני ווימס:
 "זה היה נראה כאילו החתמנו תותח ותראו איפה הוא נמצא היום. אני לא יודע איזה שינוי צריך לעשות".


מחאת הקהל:
 "אני חושב שזה נכון שאנשים יביעו את דעתם, אבל אולי לא בצורת מחאה. זה פחות נוח לראות שמכתב מגיע למועדון עם דרישות הזויות והצבת תנאים. למשל, לא תקנו מנויים אם לא נחתים מאמן. אני חושב שהמילה הנכונה היא פרופורציות. אני מכבד ואוהב כל אחד מכם. נגביר את השיח עם כל סוגי האוהדים".



יסיים אצל מכבי ת


נאום 12 שחקני יורוליג: "זה לא 12 שחקנים זרים, זה 12 שחקנים שיכולים לשחק ביורוליג. אתם יכולים להתווכח אבל סילבן של שנה שעברה הוא לא שחקן יורוליג? גל מקל לא? יוגב לא? שכחתם? דייויד אמר מה שאמר ותפסו אותו במילה".


הגביע בו זכתה הקבוצה העונה: "לא יכול לתאר את ההרגשה העילאית הזו. יש סיבה לחגיגה כי לקחנו גביע בעונה לא טובה. פעם זכיה בגביע אפילו לא היינו חוגגים. גם אליפות זה היה מובן מאליו. אני יכול להגיד עליי שלקחת אליפות וגביע זה לא דבר של מה בכך. חוק רוסי ופציעות ותקנות, יש דבר טוב גם בלהיכשל".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי