רשמית: מכבי תל אביב הודיעה לגיא פניני על סיום דרכו במועדון

פניני מניף גביע צהוב מספר 44
פניני מניף גביע צהוב מספר 44 | צילום: אודי ציטיאט

שחקן הצהובים בשמונה השנים האחרונות שוחרר ולכבודו ייערך אירוע פרידה: "מודים מעומק לבנו למכביסט אמיתי על תרומה אדירה והישגים נפלאים". כפי שפורסם בספורט1, עשוי להצטרף לבני הרצליה

(גודל טקסט)

 זה היה באוויר, אבל היום (שבת) מכבי תל אביב הפכה זאת לעובדה. קפטן הצהובים בשמונה השנים האחרונות, גיא פניני, שמע כי הוא לא בתכניות של הצוות המקצועי בראשות נבן ספאחיה.

בהודעה שנמסרה על ידי המועדון נכתב כי "מכבי מודה מעומק לבה לגיא, שחקן הקבוצה ב-8 השנים האחרונות, צהוב בנשמה ומכביסט אמיתי, על תרומתו האדירה למועדון במשך שנים כה רבות ועל ההישגים הנפלאים להם היינו שותפים". יש לציין כי ראשי המועדון יערכו לשחקן אירוע פרידה.

כפי שפרסמנו לפני כשבועיים בספורט1, בני הרצליה מעוניינת בפורוורד בן ה-33 ששימש בשנים האחרונות כקפטן מכבי תל אביב. בחוזהו האחרון שהסתיים בתל אביב הוא השתכר כ-300 אלף דולר לעונה, והרי שיהיה עליו לקצץ משמעותית אם יעבור לשרון.


פניני מניף גביע בעונה שעברה. שמונה שנים בצהוב הסתיימו (אודי ציטיאט)

גיא פניני כידוע החל את דרכו בכדורסל במכבי תל אביב, אולם עם סיום גיל נוער שוחרר מהמועדון וכשעבר למכבי רעננה הצטיין, לאחר מכן גם בבני השרון – הקבוצה המאוחדת עם רעננה.

אחרי התקופה בשרון, עבר לשנתיים להפועל ירושלים וזכה עם האדומים בשני גביעי מדינה. אז, כידוע, הוא חזר מהדלת הראשית למכבי תל אביב והיה שותף לזכייה ביורוליג ב-2014 וחגג שלוש אליפויות ושמונה גביעים. העונה האחרונה ביורוליג הייתה החלשה שלו ביותר בקריירה ובמהלכה הוא קלע 2.6 נקודות בלבד בממוצע, ב-27.7 אחוזים מחוץ לקשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי