הפועל ירושלים הודיעה: יוגב אוחיון חתם לשלוש עונות

יוגב אוחיון
יוגב אוחיון | aaaaaa

הגארד שעזב את מכבי תל אביב בתום שש עונות, ישוב לקדנציה שניה בבירה. קציקאריס: "יוסיף לנו המון בזירה המקומית ובאירופה". בר טימור עשוי לעשות את הדרך ההפוכה ולהשתכר 250 אלף דולר בעונה

(גודל טקסט)
האלופה הפועל ירושלים הודיעה הערב (ראשון) על החתמתו של יוגב אוחיון שישוב לקדנציה שניה בבירה. הגארד חוזר לבירה אחרי שש עונות במכבי תל אביב וחתם לשלוש שנים באדום.


מאמן פוטיס קציקאריס אמר: "אני מאוד שמח על ההצטרפות של יוגב. הנסיון, המנהיגות והשקט שלו, יוסיפו לנו המון הן בזירה המקומית והן באירופה. התוספת שלו לשחקני הקו האחורי שממשיכים מהעונה הקודמת ללא ספק יעניקו לנו עומק איכות וכישרון ברמה הגבוהה ביותר".




עבור אוחיון זו תהיה הקדנציה השניה בקבוצה לאחר ששיחק בה בין 2009-2011. הוא החל את הקריירה בהפועל גליל עליון ובהמשך עבר גם בנהריה. למכבי תל אביב הוא הגיע לאחר סיום חוזהו בבירה ובשש שנותיו שם זכה באליפות היורוליג. עם זאת, אוחיון רשם השנה את אחת העונות הקשות בקריירה שלו כשסיפק 5.3 נק' ו-2.7 אס' ביורוליג לצד 5.1 נק' ו-3.3 אס' בליגה והיה חלק מהכישלון של הצהובים בשנתיים האחרונות.


מי שעשוי לעשות כעת את הדרך ההפוכה הוא בר טימור, שהחתמתו של אוחיון פוגעת במעמדו. בין טימור והפועל ירושלים התנהלו מגעים עוד במהלך העונה כשראשי הקבוצה רצו להחתימו על חוזה ארוך טווח, אך דרישות כספיות גבוהות של השחקן מנעו את המשך המגעים שהוקפאו לסיום העונה. כעת, לאחר החתמתו של אוחיון, שוקל טימור את המשך דרכו בקבוצה ובמכבי תל אביב עשויים להנחית אותו בתנאים שתכננו להציע לאוחיון, קרי חוזה לשנתיים בסך חצי מיליון דולר לכל התקופה.



טימור, בדרך להיכל? (דני מרון)


טימור (25, 1.91) סיפק העונה 10 נקודות ו-3.5 אסיסטים למשחק במדי בליגה, אך ביורוקאפ הוא רשם ממוצעים נמוכים יותר של 4.7 נקודות ופחות משני אסיסטים למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי