פחד גבוהים: הדילמות של מכבי תל אביב לשחקן הפנים

סימפסון
סימפסון | צילום: עדי אבישי

המועמדות של סימפסון, האופציה של פרחוסקי וההמתנה להתפתחויות בשוק של ה-NBA. הצהובים רוצים להשלים סגל, מה גורם להתמהמהות?

(גודל טקסט)
אחרי קיץ עמוס שכלל מהפכה רצינית בסגל, מכבי תל אביב קרובה להשלמת הסגל. הצהובים מתכננים להחתים גארד זר וסנטר זר (בסדר הזה) אולם לא ימהרו עם ההחתמה האחרונה. בזמן שנראה כי גארד נוסף יחתום בקרוב בקבוצה, החתמתו של סנטר לא נראית באופק וגם רשימת המועמדים בגזרה זו קצרה במיוחד.

 

כפי שפורסם לראשונה בספורט1אחד השחקנים שמועמדתו לקבוצה נשקלת הוא דיימון סימפסון. הסנטר האנרגטי הגיע לקבוצה במהלך העונה שעברה וחיפה על החיסרון בסנטימטרים וכישרון בעבודה קשה והקרבה על הפרקט. במהלך תקופתו הקצרה הוא הפך לאחד השחקנים האהובים על יושבי ההיכל ומדובר גם באדם בעל אופי נוח שהשרה רוגע וחיוביות בחדר ההלבשה.




למרות סיום הרומן בין הצדדים בעקבות העדפתו של קווינסי מילר למשחקי הליגה, סימפסון להוט לחזור לצהובים. בימים האחרונים הוא אף עדכן את תמונת הפרופיל שלו בפייסבוק לתקופתו במכבי, מהלך שגרר תהיות אם הוא יחתום בקרוב וישלים קאמבק, אולם נכון לכתיבת שורות אלה לא נעשתה פניה רשמית לשחקן או לסוכנו.


ילבש צהוב? פרחובסקי (AFP)


אחת הסיבות להתמהמהות בהחתמת הגבוה הנוסף נובעת מכך שבקבוצה עוד לא בחרו איזה סוג שחקן הם מעדיפים – סנטר מאסיבי שיהווה שחקן מטרה בצבע, או סנטר זריז ואתלטי שיוסיף מימד הגנתי. שחקן שעונה על ההגדרה הראשונה ונמצא ברשימות הוא ארטיום פרחוסקי, אולם הסיכוי שילבש צהוב בעונה הבאה לא גבוה.

 

במכבי לא ממהרים בגזרה זו משתי סיבות נוספות. הראשונה – המתנה להתפתחויות בגזרת של דווין סמית', שצפוי לעזוב את הקבוצה. הצהובים עוד לא יודעים כמה כסף ייחסך כתוצאה משחרורו בנוסף לזה של סילבן לנדסברג שחתם באסטודיאנטס הספרדית. ראשי הקבוצה מנסים להשתחרר גם מחוזהו של דווין סמית' אולם טרם ברור אם המהלך ייצא לפועל וכמה כסף, אם בכלל, ייחסך מהמהלך.

 

הסיבה השניה היא המתנה ל"מציאות", שחקנים איכותיים שעשויים להיפלט מקבוצות ה-NBA בקרוב. בשלב זה של הקיץ קבוצות רבות מהליגה הטובה בעולם משחררות שחקנים מהסגל והצהובים מביטים מהצד בתקווה שיוכלו להנחית שחקן מוכשר במחיר מציאה. מהבחינה הזאת במכבי מקווים לנצל את היתרון של ספאחיה שמכיר היטב את השוק בניסיון למשוך שחקן מוכשר לקבוצה. בכל מקרה מסתמן כי במכבי ימתינו להתפתחויות בקבוצתם ובשוק השחקנים ורק אז יבצעו את ההחתמה האחרונה בעמדות הפנים.


המתנה למציאות, סמית' והקו הקדמי לא יישארו (עדי אבישי)


הצטרפולדףהפייסבוקשלרוניכהןווינרשוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי