מכבי חיפה במשא ומתן עם הרכז אנחל רודריגז

אנחל רודריגז
אנחל רודריגז | טוויטר

הקבוצה מהכרמל מחפשת מחליף, הגארד ששיחק בעונה שעברה בשולה הצרפתית עשוי להחליפו. הירוקים יתמודדו מול פורלנד בלייזרס במשחק הכנה באמצע אוקטובר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה מחפשת מחליף לגרגורי ורגאס, ואם לא יהיו שינויים מפתיעים נראה כי היא גם מצאה רכז כזה. הירוקים מנהלים בימים האחרונים משא ומתן עם אנחל רודריגז שעשוי לחתום בקרוב בקבוצה ולהיכנס לנעליים הגדולות שהותיר אחריו ורגאס.

רודריגז (24, 1.80) נולד בפורטו ריקו והעביר את קריית המכללות בין קנזס סטייט למיאמי. לאחר שלא נבחר בדראפט 2016 הוא שיחק בליגת הקיץ תחת הספרס, אולם לא קיבל חוזה בליגה הטובה בעולם. את העונה האחרונה העביר הרכז בשולה הצרפתית ורשם 9 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים ב-24 הופעות ליגה.



הקבוצה של עופר רחימי עוברת קיץ שקט עד כה כשרשמה שלוש החתמות בלבד. הירוקים שאלו את רועי הובר הצעיר והחזירו את דגן יבזורי לקדנציה נוספת, כשגם הגארד לוק מרטינז חתם בקבוצה מהכרמל. בינתיים עובדים בקבוצה גם על משחקי ההכנה לעונה הבאה ולירוקים נקבע כבר מפגש מסקרן נגד פורטלנד בלייזרס מה-NBA ב-13 באוקטובר. מכבי חיפה צפויה לקיים עוד שני משחקי הכנה נגד קבוצות מהליגה הטובה בעולם, אך המפגשים טרם נקבעו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי