דיווח: גולדן סטייט ווריירס רוצה לצרף את פול ג'ורג' בקיץ הבא

פול ג'ורג'
פול ג'ורג' | צילום: AFP

הסמול פורוורד שהועבר רק לפני חודש בטרייד לאוקלהומה, יהיה שחקן חופשי ב-2018 ועשוי להצטרף לאלופת ה-NBA, שתעשה הכל כדי להמשיך לשמור על השושלת

(גודל טקסט)

אמנם פול ג'ורג' הועבר רק לפני חודש בטרייד לאוקלהומה סיטי ת'אנדר, אך לפי דיווח בארה"ב הסמול פורוורד עשוי למצוא קבוצה חדשה בתום העונה, כשמדובר בלא פחות מאלופת ה-NBA גולדן סטייט ווריירס.

למרות שהדבר נוגד לחלוטין את תקרת השכר של הליגה הטובה בעולם, טים קוואקמי מהווריירס טוען שבעלי הקבוצה ג'ו לייקוב, יעשה הכל כדי לצרף את ג'ורג' שיהיה שחקן חופשי בקיץ הבא. "אני לא יודע איך הם יעשו את זה, אבל גם לא ידעתי לפני שלוש שנים איך הם ינחיתו את קווין דוראנט. אם יצליחו לעשות את זה באופן שיצעיר את הקבוצה, הם ינסו הכל", אמר קוואקמי.

ב-NBA לא יאהבו את זה, וסביר להניח שזה גם לא ימצא חן בעיני האוהדים מלבד יושבי ה"ביי ארנה", אבל בווריירס יעשו הכל כדי להמשיך את השושלת ואם לא יצליחו לשמור על בתואר בעונה הקרובה, הדבר רק יגדיל את הסיכוי שהעסקה תצא לפועל בקיץ 2018.


האלופה רוצה לשמור על השושלת (AFP)

אם הדבר אכן ייצא לפועל, כנראה שלא מדובר בחדשות טובות עבור עמרי כספי שחתם הקיץ באלופת ה-NBA. אמנם עוד מוקדם לדעת איך תיראה העונה הקרובה של הפורוורד הישראלי בגולדן סטייט, אך הגעה של שחקן בסדר הגודל של ג'ורג' תהיה תחרות לא קלה עבורו והווריירס עלולים שלא להאריך את החוזה עמו כיד להחתים את האולסטאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי