מכבי ת"א חידשה את המגעים עם מקריי, מוטיונאס מתרחק

ג'ורדן מקריי
ג'ורדן מקריי | טוויטר

למרות פערים כספיים משמעותיים, הצהובים חזרו לנהל משא ומתן עם הגארד, בתקווה שיחתום בימים הקרובים. הסנטר הליטאי צפוי לחתום בימים הקרובים בליגה הסינית

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מנסה להשלים את עסקת ג'ורדן מקריי. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, המגעים בין הצדדים הופסקו לפני כשבוע וחצי לאחר שבין הצדדים התגלו פערים כספיים ממשיים, אולם כעת הצהובים שבו למשא ומתן להחתים את הגארד האמריקאי.

דרישותיו הראשוניות של השחקן עמדו על מיליון דולר לעונה, סכום שמכבי תל אביב לא מוכנה להקציב לרכש המיועד. הצעתה האחרונה של הצהובים עמדה על כשמונה מאות אלף דולר וכעת הצדדים ממשיכים בשיחות בניסיון להשלים את הגעתו של אקס קליבלנד לתל אביב.

את העונה שעברה העביר מקריי באלופת ה-NBA, קליבלנד קאבלירס, במדיה שיחק 37 משחקים לפני ששוחרר במארס האחרון. הוא ניפק השנה 4.4 נקודות, 1.1 ריבאונדים ו-0.5 אסיסטים ובלט כשעלה בחמישייה במשחק מול שארלוט עם עשרים נקודות.

במקביל, מסתמן כי אחד השמות המובילים לעמדת הסנטר ירד מהפרק עבור הצהובים. מדובר בסנטר דונטאס מוטיונאס שניהל מגעים עם הצהובים אולם נראה כי הוא יחתום בקבוצה מסין. הביג מן הליטאי, שמועמדותו לצהובים נחשפה לראשונה בספורט1, מעדיף את ההצעות מהליגה הסינית שכוללות חוזה גבוה יותר ועונה קצרה שעשויה לאפשר לו להצטרף לקבוצת NBA לקראת שלבי הפלייאוף.

ג'ורדן מקריי. המגעים חודשו (טוויטר)
 ג'ורדן מקריי. המגעים חודשו (טוויטר)

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי