קדנציה שלישית באדום: ג'ף אלן חתם בהפועל ת"א

ג'ף אלן
ג'ף אלן | הפועל תל אביב, אתר רשמי

הסנטר (30, 2.01) הצטרף לעונה אחת לקבוצה של דני פרנקו כשלמועדון תהיה אופציה לחתוך אותו. שיחק במדים האדומים ב-12/13 וב-15/16. בעבר נעצר כשנתפס עם סמים לכאורה

(גודל טקסט)

 הפועל תל אביב הודיעה הערב (ראשון) על חזרתו לקבוצה של הסנטר ג'ף אלן (30, 2.01). אלן, ששיחק אשתקד בהפועל באר שבע, חזר לקדנציה שלישית במועדון האדום בו שיחק בעונות 2012/13 ו-2015/16. אלן חתם עד תום העונה כשלקבוצה תהיה אופציה לחתוך אותו במהלכה. מוקדם יותר פורסם בספורט1 על ההצעה שהגיש המועדון לאלן, שהתלבט עקב אותה אופציה חד צדדית.

במועדון הסבירו את הסעיף כי הוא נועד במידה שהקבוצה תמצא שחקן טוב יותר או שאלן יאכזב. כעת בסגל של דני פרנקו ישנם שלושה זרים – מאט הווארד, טיי מקי ואלן. אלן (30, 2.01) הגיע לראשונה לאדומים בעונת 2012/13, עונת החזרה שלהם לליגת העל, אך נפצע וגמר את העונה לאחר עשרה משחקים. לאחר שהתאושש מהפציעה עבר לשחק בהפועל עפולה מהליגה הלאומית ורשם ממוצעים נהדרים של 19.5 נקודות לצד 9.3 ריבאונדים.

היכולת הטובה בליגת המשנה גרמה למכבי חיפה להחתימו עונה לאחר מכן, אך הוא שוחרר במהלכה לאחר שנתפס על-ידי המשטרה, יחד עם חברו דמונטז סטיט, כשהם מעשנים סמים לכאורה. לפני שנתיים שב אלן לקדנציה שניה בהפועל תל אביב והיה חלק מרכזי בסדרת רבע הגמר הצמודה עם הפועל ירושלים של לא אחר מאשר פרנקו, כשהוא תורם 13.6 נקודות לצד עשרה ריבאונדים בפלייאוף. אשתקד חתם בהפועל באר שבע מהלאומית והיה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה.

ג'ף אלן (עדי אבישי)
ג'ף אלן. פגש את דני פרנקו בסדרת גמר  (עדי אבישי)


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי