ספאחיה: עשינו הרבה טעויות, אני בטוח שנלמד מהן

ספאחיה
ספאחיה | עדי אבישי

מכבי ת"א רשמה ניצחון כפול על אילת במשחקי ההכנה הראשונים לעונה החדשה. קול וג'קסון בלטו, זוסמן ניצל את ההזדמנויות ותומאס הוביל בנקודות. המאמן: "יש לנו חבורה של אנשים טובים בחדר ההלבשה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שבה אמש (שני) לתל אביב לאחר שהשלימה ניצחון כפול על הפועל אילת במסגרת שבוע הכנה שערכה הקבוצה בעיר הדרומית. הצהובים ניצחו את צמד המשחקים בהפרש ממוצע של 29.5 נקודות, כשהם נושקים ל-100 נקודות בכל אחת מההתמודדויות ועוצרים את היריבה על 68 נקודות בממוצע. 

הקבוצה של ספאחיה הניעה את הכדור היטב בין השחקנים שערכו את הופעת הבכורה שלהם (למעט איתי שגב) במדים הצהובים. ארט פרחוסקי, שלא התלבש למשחק הקודם, היה העוגן ההתקפי בצבע, כשהגארדים הזינו אותו בכדורים במקומות הנכונים, בעוד הוא הגיב ביעילות מרשימה. גם הצמד קול-ג'קסון הרשים לטובה, כשהשניים הריצו את ההתקפה הצהובה והכתיבו קצב מהיר שתואם לצורת המשחק שמכבי מכוונת אליה העונה.

יובל זוסמן קיבל דקות משמעותיות כשפתח בחמישייה בצמד המשחקים, וניצל את ההזדמנות כשהגיב עם תפוקה נאה. במכבי בונים על השחקנים הצעירים ואפילו נתנו לדני אבדיה טעימה קצרה על הפרקט, בשני המשחקים. דשון תומאס רשם הופעות טובות, כשהוביל את האורחים עם 15 נקודות במשחק הבכורה ו-22 נקודות אתמול. הפורוורד, שהגיע אחרי עונה רעה באפס אנדולו, קלע באחוזים טובים וזיגזג בין עמדות 4-3.

חלק מהצורך להשתמש בתומאס בעמדה 4, נבע מחסרונם של ג'ונה בולדן שלא נרשם אתמול ושל כארם משעור שנעדר משני המשחקים. הפורוורד הישראלי סובל מנקע בקרסול ובצוות המקצועי העדיפו שלא לסכנו, אך הוא צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במשחק הבא. בהמשך השבוע הצהובים יקיימו משחקי אימון נוספים, כשישתתפו בטורניר אלון בכפר תבור – ביום חמישי הם יתמודדו מול הפועל חולון ובשבת יפגשו את מכבי חיפה או הפועל גלבוע/גליל.

נוריס קול. (מכבי ת
נוריס קול. צמד חמד עם ג'קסון (מכבי ת"א, אתר שרשמי)

ספאחיה ניתח את ההופעה של קבוצתו: "זה טוב שניצחנו את המשחק אתמול למרות שעשינו הרבה טעויות. יש לנו הרבה מה ללמוד מהמשחק הזה. לא שמרנו כפי ששמרנו במשחק הראשון, אולי בגלל שהיינו עייפים או פחות מרוכזים. אחת המטרות שלנו העונה היא להיות עקביים בין משחק למשחק. יש לנו חבורה של אנשים טובים בחדר ההלבשה ואני בטוח שנמשיך להתקדם וללמוד מהטעויות. מה שטוב בקבוצה שלנו זו הכימיה".

הצטרפו לדף הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי