נוריס קול סובל מחבלה בכתף, ייעדר כשלושה שבועות

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הרכז נפצע ב-88:82 להפועל חולון בטורניר ההכנה בכפר תבור ויטופל בפיזיותרפיה. הולוואי, וולדן, פניני ואלכסנדר הרשימו אצל המנצחת

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה אמש (חמישי) את הפסדה הראשון במשחקי ההכנה כשנכנעה 88:82 להפועל חולון במסגרת טורניר ההכנה שנערך בכפר תבור. הצהובים הגיעו להתמודדות לאחר שהביסו את הפועל אילת בשני המשחקים הראשונים שלהם, אולם הפעם נתקלו ביריבה איכותית ועמוקה יותר שהנחילה להם הפסד.

בצד המנצח קבוצתו של דן שמיר נהנתה מיכולת מצוינת של טו הולוואי שנשאר לשנה שנייה במועדון וחרך את הרשתות, ומהופעה מרשימה של קורי וולדן שהיה יעיל בשני צידי המגרש. גם ג'ו אלכסנדר בלט לטובה כשפתח את המשחק באגרסיביות ונראה היה כי הוא מנסה להוכיח לאקסית שלו שטעתה כשוויתרה עליו. אקס נוסף, גיא פניני, דאג לקבור את החלום של הצהובים לקאמבק עם שלשה ועבירה בסיום שהוציאה להם את האוויר מהמפרשים.

מעבר לתוצאה שנרשמה בסיום, עיקר הדאגה במכבי בסיום המשחק היתה סביב פציעתו של נוריס קול שנפגע בכתפו ולא חזר לשחק. הגארד נפצע במהלך המחצית השנייה וקיבל טיפול במקום כשהאבחנה הראשונית של אנשי הצוות המקצועי הייתה שלא מדובר בפציעה משמעותית. במהלך היום נערכה לו בדיקה ובה התברר כי הוא סובל מחבלה בכתף וייעדר מהאימונים בשלושת השבועות הקרובים. 

"התוצאות משניות, לא רצינו להפסיד את המשחק אבל התוצאה לא הייתה העדיפות הראשונה שלנו", אמר המאמן נבן ספאחיה בסיום, "שינינו הרבה הרכבים במטרה למצוא את הכימיה הנכונה ולתת לכולם לשחק. רצינו לראות מה השחקנים שלנו יכולים לעשות. לצערי הפסקנו לשחק אחרי הרבע הראשון כשהיינו בפיגור 16 נקודות. יש לנו הרבה דברים לעשות, אבל הכי חשוב לי לדעת עם קול פצוע או לא".

נוריס קול. מצבו מדאיג (מכבי ת
נוריס קול. מצבו מדאיג (מכבי ת"א, האתר הרשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי