מנכ"ל מכבי חיפה: מניח שהקופים הירוקים יגיעו לעודד אותנו

עופר רחימי
עופר רחימי | ערן לוף

הירוקים ערכו את מסיבת העיתונאים החגיגית לפתיחת עונת 2017/18, רחימי: "המטרה היא להגיע לפלייאוף בכושר הכי טוב", בלייזר: "מקווה לעשות צעד קדימה מהעונה שעברה ולהגיע הכי רחוק שאפשר"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה פתחה היום (שני) באולם רוממה את עונת הכדורסל 2017/18, עם שמות חדשים ומוכרים כאחד. המאמן עופר רחימי נותר על הקווים, ובקבוצה מקווים להמשך ישיר מסיום העונה החולפת, אותה סיימו כסגנית האלופה.


הבעלים ג'ף רוזן: "הריצה הקסומה בעונה שעברה לימדה אותי על הכוח של המועדון. יש לנו יסודות להצלחה. הצטרפו אלינו כישרונות חדשים ויש לי ביטחון מלא במאמן ועוזריו שיובילו את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה".




מנכ"ל המועדון החדש אסף רוזנבלט: "גיליתי שג'ף רוזן רוצה שמכבי חיפה תהיה כמו החברות המובילות במשק. לשם אנחנו חותרים. בקיץ האחרון עשינו מספר שינויים שיביאו יותר קהל לרוממה. מכבי חיפה תמשיך להיות קבוצת צמרת בכדורסל הישראלי".


הקהל: "אנחנו רוצים לשתף פעולה עם הקופים הירוקים, מניח שבמהלך העונה הם יגיעו למשחקים שלנו".


המאמן עופר רחימי: "אני רוצה להודות לכל האנשים פה מסביב ולברך את השחקנים החדשים שהצטרפו אלינו. בלי התמיכה של האוהדים לא היינו יכולים להרים ארגון כזה. אנחנו קבוצה בהתהוות, אבל יש לנו בסיס חשוב שנשאר מהעונה שעברה עם שחקנים מחויבים כמו וויל גרייבס שהוא נכס למועדון. לא ראיתי חיבור מיוחד לאוהדים כמו שיש לו. אני גם שמח שדניאל קופרברג נשאר, כולנו רוצים שישחק יותר. הקבוצה הזו שונה מהעונה שעברה, אבל אני מקווה שנתחבר ונגיע לפלייאוף בכושר הכי טוב".


הקבוצה החדשה: "ההגנה חייבת להיות ה-DNA שלנו. השחקנים החדשים הם שומרים ומשחקים אינטנסיבי. אנחנו עדיין בודקים ובונים את הקבוצה. דגן יבזורי נותן את כל כולו כדי לחזור בהקדם, אבל לא נלחץ עליו". 


עוז בלייזר. מכוון צעד אחד יותר גבוה (ערן לוף)
עוז בלייזר. מכוון צעד אחד יותר גבוה (ערן לוף)


המטרות: "זו קבוצה חדשה, ואני מאמין בשחקנים ובצוות שנעמוד ביעדים – להיכנס לפלייאוף ולעשות את זה בכושר הכי טוב".


המסע לארה"ב: "זה סוג של מחנה אימון. היריבות לא כל חזקות (צוחק). השחקנים ביחד בטיסות לא כל כך פשוטות. זו חוויה אדירה עבור כולנו. החזרה לא תהיה פשוטה ונצטרך לעשות התאמות, אבל אני מקווה שפתיחת העונה שלנו תהיה יותר טובה מהעונה שעברה".


הצעירים: "להשתלב בליגת העל עם 4-5 זרים זה קשה. אני לא יכול להתחייב על דקות. אשמח שהם ישחקו כמה שיותר וגם אעזור להם, אבל התפקיד שלי הוא לנצח כמה שיותר משחקים".


הקפטן עוז בלייזר: "אני שמח ומתרגש להתחיל עונה נוספת במועדון. אנחנו עוברים תהליך מקצועי בגלל שיש הרבה שחקנים חדשים. אנחנו עובדים קשה כדי להתחבר מהר ולבנות קבוצה שהקהל ייהנה ממנה. אני מקווה שנעשה צעד אחד קדימה מהעונה שעברה ולהגיע הכי רחוק שאפשר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי