אימון הפתיחה של מכבי ת"א פוצץ על ידי מאות אוהדים

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | אודי ציטיאט

הצהובים ערכו בהדר יוסף את האימון המסורתי לקראת תחילת עונת 2017/18, שגב רמז: "כשיהיה משהו רשמי לגבי הקפטן, אתם תדעו", ספאחיה: "למרות מה שהיה בשנים האחרונות, הקהל לא ויתר"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ערכה הערב (שני) בהדר יוסף את אימון הפתיחה המסורתי לקראת עונת 2017/18. לאחר כ-40 דקות פרצו מאות האוהדים לפרקט וגרמו להפסקתו.


הצהובים החליפו כמעט את כל הסגל והביאו לא פחות מ-11 שחקנים חדשים – נוריס קול, פייר ג'קסון, ג'ון דיברתלומאו, דיאנדרה קיין, דשון תומאס, מייקל רול, כארם משעור, ג'ונה בולדן, ג'ייק כהן, אלכס טיוס, ארטיום פראחוסקי. גם נבן ספאחיה חזר לעמדת המאמן.




המאמן נבן ספאחיה אמר: "הדברים האלה טובים יותר מאימון. למרות מה שהיה בשנים האחרונות, הקהל לא ויתר. נעשה הכל כדי לרצות אותו. יש עדיין דרך ארוכה, אבל אני מרגיש שאנחנו בדרך הנכונה. מה שראיתי באימונים ובמשחקים גורם לי להיות אופטימי". 


איתי שגב אמר: "כיף גדול לראות כל שנה עוד אוהדים מגיעים. מקווה שהשנה נוכל להחזיר להם ולעשות דברים גדולים. לי לא אמרו שום דבר בנוגע לקפטן. כשיהיה משהו רשמי תדעו. אני כבר הרבה שנים פה וראיתי איך החבר'ה המנוסים מתמודדים עם ההתרגשות ואני מקווה שנוכל לעזור לאחרים עם זה. יש לנו חבר'ה טובים, מעבר לצד המקצועי, ואני מקווה שזה יעזור לנו. שנה שעברה היה מה שהיה ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה".


השחקנים וספאחיה מודים לקהל (אודי ציטיאט)

השחקנים וספאחיה מודים לקהל (אודי ציטיאט)


שמעון מזרחי ואודי רקנאטי באימון (אודי ציטיאט)
שמעון מזרחי ואודי רקנאטי באימון (אודי ציטיאט)




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי