מכבי חיפה ניצחה 77:90 את ראשל"צ במשחק הכנה

מכבי חיפה - מכבי ראשל"צ
מכבי חיפה – מכבי ראשל"צ | ;צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד

המתאזרח בורדיון הוביל את השחקנים של רחימי עם 26 נקודות. בברלי הוביל את המפסידים עם 22. שון דוסון הוביל את בני הרצליה לניצחון באשדוד, גלבוע/גליל גברה 77:92 על נהריה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ניצחה הערב (שלישי) 77:90 בחוץ את מכבי ראשון לציון, למרות שחסרו את אנג'ל רודריגז, לוק מרטינס ונתנאל ארצי הפצועים. ניצחון ראשון לירוקים במשחקי הכנה אחרי שני הפסדים בטורניר אלון.

אחרי מחצית ראשונה צמודה (31:32 לירוקים) העבירה חיפה הילוך וברחה ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי עליו שמרו עד הסיום. המתאזרח הצרפתי פרדריק בורדיון שהרשים במשחקים הקודמים של חיפה סיים הפעם כקלע המוביל עם 26 נקודות. "ההגנה חייבת להיות ה-DNA שלנו", קבע המאמן עופר רחימי במסע"ת לפתיחת העונה, "השחקנים החדשים הם שומרים ומשחקים אינטנסיבי. אנחנו עדיין בודקים ובונים את הקבוצה".


קלעו לחיפה:
בורדיון 26, רועי הובר 17, וויל גרייבס וברנדון באומן 12 כ"א, ווילי וורקמן 10, עוז בלייזר ודניאל קופרברג 6 כ"א. קלעו לראשון לציון: ג'ראלד בברלי 22, מארק טולפסן 14, ג'ייסון סיגרס 13, דרו קרופורד 11, ניצן חנוכי 8, עידן זלמנסון 4, ניב בלול ויניב סולומון 2 כ"א.

עוד הערב, בני הרצליה גברה 70:76 על מכבי אשדוד במשחק שנערך באשדוד. שון דוסון, הרכש החדש של הרצליה, השאיר את היורובאסקט מאחור וסיים כקלע המוביל עם 16 נקודות. במשחק נוסף שנערך, גלבוע/גליל גברה 77:92 על עירוני נהריה, שרשמה הפסד בכורה במשחקי ההכנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי