סוני ווימס הושעה לארבע שנים. שמעון מזרחי: "אין לנו קשר אליו"

סוני ווימס
סוני ווימס | צילום:עדי אבישי

אקס מכבי תל אביב שסירב להיבדק ונטש את הארץ ספג עונש כבד ולמעט ה-NBA לא יהיה רשאי לשחק במועדונים אחרים. גם אמאדי אנדייה הסנגלי ששיחק בהרצליה ספג עונש זהה

(גודל טקסט)

עונש חמור לסוני ווימס. אקס מכבי תל אביב שהתחמק מבדיקה על פי הוראות הסוכנות הלאומית למניעת סימום ועזב את הארץ, הושעה מכל פעילות לארבע שנים ואף חויב בקנס של 7,000 ש"ח על פי החלטת בית הדין של הסוכנות למניעת סימום בספורט. 


ווימס שהגיע בקול תרועה לאחר שכיכב בעבר בצסק"א מוסקבה סיים את הקדנציה בצהוב באכזבה גדולה וכעת יוכל לשוב לשחק רק ב-NBA שם העונש לא תופס. הפורוורד-גארד בן ה-31 עלול לתלות את הנעליים אם ימצא קבוצה בליגה הטובה בעולם כעת.

 


כזכור, ווימס הוזמן לבדיקת סמים שהוזמנו על ידי הנהלת הקבוצה יחד עם ויקטור ראד וגל מקל. בעוד השניים האחרים סיימו את הבדיקה, ווימס לא השלים את התהליך באותו הערב ומיהר לנמל התעופה בן גוריון כדי לאסוף את בנו. עזיבתו של ווימס את הבדיקה גרמה באופן אוטומטי לכך שיואשם בצרכית סמים בניגוד לתקנון.


משכך, במכבי תל אביב שחררו את ווימס ללא פיצוי כספי וכעת הגיע פסק הדין של הסוכנות, שמקשה על עתידו המקצועי. השחקן השיג אשתקד ממוצעים של 11.6 נקודות למשחק, 3.3 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק ב-19 משחקי יורוליג. גם אמאדי אנג'אי הסנטר הסנגלי ששיחק בבני הרצליה ולא נכח בדיון ספג עונש זהה. אנג'אי (30, 2.13) שב להרצליה אשתקד ממלאגה וכאמור עזב את הארץ לאחר המקרה נענש בעונש זהה. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי