גביע ווינר: דרבי תל אביבי לוהט כבר ברבע הגמר

איתי שגב
איתי שגב | עדי אבישי

מכבי ת"א החדשה תגיע להתמודדות מחר (ראשון, 21:00) ללא קול וקיין הפצועים. הפועל ת"א תעלה לפרקט רק עם שלושה זרים, האוהדים צפויים להחרים את המשחק. וגם: מכבי ראשל"צ מול הפועל אילת במשחק המוקדם (18:45)

(גודל טקסט)

זה אמנם רק טורניר הכנה, אך מכבי והפועל תל אביב יפגשו הערב (21:00) לדרבי לוהט במסגרת רבע גמר טורניר גביע ווינר, במפגש מסקרן של שתי קבוצות חדשות. שני הצדדים מגיעים טעונים להתמודדות לאחר שהאדומים תקפו את הצהובים בעקבות סרטון הצגתו של איתי שגב כקפטן הקבוצה, כשברקע התנגן שיר האוהדים "תז**ן את האדומים". במכבי מיהרו להתנצל, אך נראה שרוחות הקרב ימשכו גם על הפרקט באולם "טוטו" חולון.

מכבי תל אביב תחסר הערב את נוריס וקול ודיאנדרה קיין. האחרון סובל מחבלה ברגלו לאחר שקיבל "רגל עץ" באימון שלשום, בעוד קול טרם החלים מהפציעה שהשביתה אותו ממשחקי ההכנה האחרונים. הפועל תל אביב תעלה מנגד עם שלושה זרים בלבד. אמש החתימו האדומים את ג'רל מקניל, שיגיע בהמשך השבוע ולא ייקח חלק בהתמודדות. אגב, הפועל צפויה לקבל תמיכה מועטה ביציעים לאחר שאוהדי הקבוצה הודיעו כי יחרימו את המשחק בשל שיבוצם מול מכבי תל אביב. האוהדים האדומים טוענים שזהו מהלך אינו מוצדק שנעשה רק כדי ליצור דרבי בשלב זה של העונה.

שתי הקבוצות מגיעות להתמודדות כשהן מציגות משחק התקפה נהדר במשחקי ההכנה עד כה, ונראה כי זה גם יהיה המפתח לניצחון. הפועל תל אביב ניצחה בחמשת משחקי ההכנה האחרונים שלה, כאשר בכולם הקבוצה קולעת 85 נקודות ומעלה. השיא היה בחזרה הגנרלית עם 107 נקודות נגד מכבי חיפה, במשחק ההכנה האחרון של האדומים. מנגד, מכבי תל אביב רשמה בכל ניצחונותיה מעל 85 נקודות, אך בשני ההפסדים (לחולון ואולימפיאקוס) נעצרה על 82 נקודות.

במשחק נוסף שייערך הערב (18:45) יתמודדו מכבי ראשון לציון והפועל אילת על הכרטיס לחצי הגמר של הטורניר. השתיים התמודדו בסדרת רבע הגמר של העונה שעברה, אז הפתיעו הכתומים את אילת שדורגה שניה בסיום העונה הסדירה בדרך להופעה נוספת בפיינל פור. באילת ינסו לנקום בקבוצה של שמוליק ברנר, ולנצל את הסגל החסר שלהם, כשעודד ברנדווין נפצע ולא ישתתף. עבור ג'ראלד בברלי יהיה זה משחק הפרידה מראשון לציון, לאחר שהקבוצה מעיר היין החתימה את מרפי הולוואי שיתפוס את מקומו וינחת בארץ בהמשך השבוע.

עודד ברנדווין. יחמיץ את המשחק (מנהלת הליגה)
עודד ברנדווין. יחמיץ את המשחק (מנהלת הליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי