מכבי חיפה צפויה להיפרד מוויל גרייבס, באקנר נחת

וויל גרייבס
וויל גרייבס | ערן לוף

הפורוורד/סנטר שחתם בקבוצה הגיע ארצה ויצטרף לאימונים, מי שעלול לשלם את המחיר עקב הבאתו הוא הפורוורד שהחל את עונתו הרביעית בקבוצה

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה החתימה אתמול (שבת) את הפורוורד-סנטר רג'י באקנר, אולם נראה כי השינויים בקבוצה מהכרמל יימשכו. בכרמל מתכוונים לשחרר את אחד הזרים מאחר שאין בכוונתם לרשום חמישה זרים למשחקי הליגה ובכך לוותר על המענק הכספי מהמנהלת. החתמתו של באקנר באה למעשה על חשבון זר אחר, ומי שכלל הנראה ישלם את המחיר הוא וויל גרייבס.

הפורוורד האמריקני פתח השנה את עונתו הרביעית במועדון לאחר שחתם על חוזה לשנה נוספת, כמות זמן שאינה נפוצה בקרב זרי הליגה, אך בינתיים רושם יכולת מאכזבת במיוחד. בשלושת משחקי הליגה של הירוקים עד כה הוא סיפק רק 2 נקודות באחוזים רעים (27 אחוז ל-2, 8-0 מחוץ לקשת) והוסיף 2.3 ריבאונדים למרות 24 דקות שבילה בממוצע על הפרקט.

גרייבס (29, 1.98) שיחק בעונה שעברה ב-28 משחקים והעמיד ממוצעים של 11.1 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים, וממוצעיו בכל שלוש העונות במכבי חיפה עומדים על 11.5 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים. הוא סיים את העונה שעברה מוקדם בשל פציעה בפרק כף היד, אך נשאר עם הקבוצה שהמשיכה להאמין בו והחתימה אותו מחדש.

מוקדם יותר היום נחת רג'י באקנר בישראל והוא יצטרף בימים הקרובים לאימוני הקבוצה. עם נחיתתו אמר הרכש החדש של הירוקים: "אני רוצה להודות לצוות במכבי חיפה ולאוהדים שקיבלו אותי בחזרה לקבוצה. אני מוכן לתת הכל ולעשות כל מה שיידרש כדי לנצח משחקים".


באקנר בשדה התעופה (צילום: האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי