פרנקו: לא מתרגש מהתבוסה לחיפה, תמיד מגיעים בתלונות למאמן

דני פרנקו
דני פרנקו | לירון מולדובן

מאמן הפועל ת"א ל-103FM אחרי ה-95:74 למכבי חיפה: "פתחנו את העונה עם קבוצה אחת ועכשיו אנחנו עם קבוצה אחרת", "ההנהלה צריכה לנהל, כולם במועדון עושים הכל כדי להביא חיזוק"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
למרות ציפיות גדולות בפתיחת העונה, הפועל תל אביב שוב נראית רע ואחרי שבעה מחזורים היא מחזיקה במאזן שלילי של ארבעה הפסדים ושלושה ניצחונות. אחרי שאמש (ראשון) האדומים הובסו 95:74 למכבי חיפה, המאמן דני פרנקו דיבר ל-103FM.


ההפסד למכבי חיפה: "התוצאה הזו לא משקפת את יחסי הכוחות. צריך לתת קרדיט לחיפה שהגיעו למשחק הזה נחושים מאוד ולתת קרדיט לעופר רחימי על ההתנהלות בתקופה הלא נעימה שלו. היה לנו יום בעייתי. הגענו למשחק הזה בלי רביב לימונד ועם חסרון של זר וגם איבדנו את מקי ואת אלן בשלב מוקדם, אבל לא היינו צריכים להוריד את הראש ולהפסיד כמו שהפסדנו".




התקוות הגדולות שהתנפצו
: "אני לא מתרגש מהמשחק של אתמול, לא הייתי גמור אחריו. בנינו קבוצה אחת, ועכשיו יש לנו קבוצה אחרת. אנחנו פועלים כדי לחזק את הקבוצה ולייצב אותה. אנחנו מושכים את המצב שלא ברצוננו. יש במועדון הרבה אנשים שרוצים לעשות טוב. יש לנו בעיה כי אנחנו משחקים ללא קו פנים. נעבוד ימים כלילות כדי למצוא שחקנים טובים בשוק".


ההגנה
: "יש לנו שחקני הגנה טובים שיכולים לשמור את הגארדים, אבל אין לנו אף אחד שיכול לתת הרתעה מתחת לסלים. כשיהיה לנו אחד כזה זה יהיה משמעותי".


רביב לימונד. מתקשה לחזור לעצמו (עדי אבישי)
רביב לימונד. מתקשה לחזור לעצמו (עדי אבישי)


על רביב לימונד: "הייתה לנו החלטה לא פשוטה בקיץ כי לא ידענו איזה רביב נקבל ולכן גיבינו את עצמנו בעוד גארד זר בהנחה שרביב יוכל להצטרף למקניל, מקי ובנקס. אתה יודע איך אתה נכנס לעונה ולא יודע איך אתה יוצא".


הלחץ בהפועל ת"א
: "תמיד מגיעים בתלונות למאמן, וזה טבעי. ההנהלה צריכה לנהל, והמאמן לאמן. כולם במועדון עושים הכי טוב שאנחנו יכולים כדי לחזק ולאזן את הקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי