עירוני נס ציונה מחפשת חיזוק, גארי בראון עשוי לעזוב

ג'ייק כהן מול גארי בראון רמירז
ג'ייק כהן מול גארי בראון רמירז | דני מרון

העולה החדשה, שניצחה רק פעמיים מפתיחת העונה, נחושה לבצע שינויים בסגל. הרכז, שהגיע בפתיחת העונה, ומאכזב עשוי לשלם את המחיר

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה יצאה לפגרת הנבחרות בתחושה חמוצה לאחר שהובסה על ידי מכבי תל אביב, אולם נראה כי עד שתשוב מהפגרה, הקבוצה תעבור שינויים בסגל. העולה החדשה מתקשה עד כה בליגה עם שני ניצחונות בלבד לעומת חמישה הפסדים ובמועדון החליטו לנצל את השבועיים הקרובים כדי למצוא חיזוק לקבוצה. בנס ציונה לא מרוצים מהיכולת של חלק מהשחקנים וכבר החלו לבדוק את השוק בחיפוש אחר מועמדים מתאימים. 


מי שעשוי לשלם את המחיר בעקבות הפתיחה המגומגמת הוא גארי בראון, שמתקשה לספק את הסחורה ועשוי לעזוב בקרוב. הרכז הפורטוריקני לא מציג יכולת טובה עד כה כשהוא קולע באחוזים נמוכים מהשדה (33 אחוז ל-2, 22.7 אחוז ל-3) ובשלושת המשחקים האחרונים הוא כבר עלה מהספסל מבלי לחולל שינוי משמעותי.



בראון (24, 1.85), בוגר מכללת ווסט וירג'יניה, הגיע לנס ציונה אחרי שסיים את העונה בפורטו ריקו במדי קבוצת סן חרמן, איתה העפיל לסדרת גמר הליגה הפורטו ריקנית אך נכנע 4-3 בסדרה. הוא נבחר שם לשחקן העונה הסדירה כשתרם 12.3 נקודות, 7.2 אסיסטים ו-6.6 ריבאונדים, אך בליגה הישראלית הוא מתקשה בינתיים ועומד על 7.6 נקודות לצד 3.1 אסיסטים ו-5.3 ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי