דרוקר חתם רשמית: "הפועל אילת זו חממה נהדרת"

שרון דרוקר
שרון דרוקר | מסך

המאמן, שנחת בישראל ביום ראשון, הוצג: "מועדון מסודר ורציני, אני שמח לחזור לקדנציה שנייה בעיר". דרווין קיצ'ן יצטרף לקבוצה בימים הקרובים

(גודל טקסט)

 שרון דרוקר חתם הערב (שלישי) באופן רשמי כמאמנה החדש של הפועל אילת. כזכור, המאמן הודיע לקבוצה הדרומית בשבת האחרונה כי הוא מקבל את תנאי החוזה לאחר שהגיע להסדר עם קבוצתו הנוכחית אקדמיק סופיה בנוגע לשחרורו.

דרוקר נחת ביום ראשון בארץ והגיע כעת לאילת כדי לחתום כאמור באופן רשמי על החוזה ולהתחיל בעבודתו לאחר שערך שיחות ראשוניות עם ראשי הקבוצה. "אילת מיתגה עצמה בשנים האחרונות כחממה נהדרת לשחקנים צעירים וכמועדון מסודר ורציני", אמר המאמן החדש עם חתימתו, "אני שמח לחזור לקדנציה שנייה בעיר אחרי 27 שנים".

אילת הפתיעה במחזור האחרון כשגברה על גלבוע/גליל עם עוזר המאמן ערן יצחק על הקווים, כשהיא הופיעה עם סגל חסר הודות להופעה גדולה של אפיק ניסים שרשם שיא קריירה עם 32 נקודות. למרות הניצחון, המועדון נמצא במצב לא פשוט כשהוא במאזן 5:2 ולאחר חילופי זרים. דרוקר, שהחל לעבוד על שינויים נוספים בקבוצה, הגיע כבר לסיכום עם הגארד דרווין קיצ'ן שיחתום בימים הקרובים ויחזק את הקבוצה לאחר הפגרה.


יוצאת לדרך חדשה תחת שרון דרוקר. הפועל אילת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי